Advertisements
Kezdőoldal > Egyéb > Szervezett WvW: Csütörtök 19:00 – 22:00 + egyéb szolgálati közlemények

Szervezett WvW: Csütörtök 19:00 – 22:00 + egyéb szolgálati közlemények

Előzetes egyeztetések alapján az első kísérlet nagyobb lélegzetvételű megmozdulásra csütörtökön lenne, este héttől tízig. A következő személyek vállalták el a csapatok vezetését: Melinda Forbs, Howell QaganTerawatt, Monssti, Zhorak, Ambrosia, Viko Lahl és jómagam (Cemetery Bodaster). Nagy köszönet mindenkinek a vállalkozó szellemért, és dupla köszönet a nem VAR-os vezetőknek, akik részt vesznek, erről később bővebben.

Akiben van érdeklődés a WvW iránt, az lécci jelenjen meg ha tud, legalább négy csapatot szeretnénk összeállítani, de ha lehet többet is. Nincs szint- és kasztkorlát, bárkit szívesen látunk és próbáljuk majd úgy összeállítani a csapatokat, hogy az ésszerű legyen. Kryenn elképzeléseit alapul véve, legalább két ostrom teamet szeretnénk, de ha lehet hármat is, valamint legalább két nindzsa-különítményt (korábbi munkanevén: cserkelők). A vezetők első körben legyenek felelősek a blueprintekért, a játékosok hozzanak supplyt. WvW buffokat fogunk időzíteni erre a periódusra. Az egyeztetések és a csapatmozgások koordinálása a WAR chaten zajlana. Ebben az időszakban célszerű lenne ha a chaten más jelleggű forgalom kevésbé lenne, elősegítve a könnyebb követhetőséget. TS-en nem lesz mindenki, de természetesen ez alapján is lehet szervezni a csapatokat. Siker esetén ezek az alkalmak rendszeresek lesznek, kezdetben heti egy alkalom, de kellő mennyiségű vezető és elkötelezett játékos esetén gyakoribb lehetne, vagy akár folyamatos is (ezt lássuk meg csütörtök után). Megpróbálunk majd egy vagy több erődöt elfoglalni és tartan azokat, egyúttal elvágni az ellenfél utánpótlásait. Este kitaláljuk melyik map legyen a cél, és beírjuk a WAR announcementjébe.

Egy plusz hozzászólás, amelyben szeretnék reagálni különböző innen-onnan hallott pletykákra, néhány kommentre: többen nemtetszésüket fejezték ki a tevékenységünk iránt. Van aki úgy gondolja, hogy mi el akarjuk szipkázni az embereket kis guildektől. Ez nem igaz. Van aki azt állította, hogy mi vagyunk a nagy Variance, nagy az arcunk és nem törődünk másokkal. Ez sem igaz. Olyat is hallottunk, hogy a Variance akar lenni a magyar közösség királya, és ha WvWs együttműködésre kerül a sor, azt mi akarjuk irányítani. Ezek egyenesen képzelt dolgok, amik rettenetesen távol állnak a valóságtól. Az igazsag az, hogy mi eredendően bloggerek vagyunk, és azért keletkeztek a guildek, mert feltámadt rá igény a blogolás során. Már most is majd minden erőnket felemészti a guildek menedzselése és a különböző szándékok, célok összeharmonizálása, pláne hogy mellette a blogot is próbáljuk aktívan tartani. A guildtagok tudják, hogy nehezen tudunk napi szinten részt venni a guild életében. Soha nem tiltottuk meg senkinek hogy más guildnek is tagja legyen ha ez a szíve vágya, ellentétben másokkal, ami nagyon elszomorító.

Hallottunk panaszt néhány varianceos viselkedésére (nem rezelnek, stb). Ezért elnézést kérünk, többszáz aktív játékosunk van, lehetetlen mindenkit figyelni, és az is előfordulhat, hogy valaki figyelmetlen, ami azért nem ugyanaz mintha bunkó lenne. De persze az is lehet hogy tényleg vannak bunkók… Mindenesetre elhihetitek, hogy nincs semmiféle központi direktíva, hogy a klántagok legyenek lenézőek másokkal – épp ellenkezőleg. Ne általánosítsunk ilyen esetekből.

Ami pedig a WvW-t illeti, nem törekszünk semmiféle dicsőségre vagy vezető szerepere. A WAR-nak az elsődleges célja, hogy legyen egy közös chat erre, semmi más. Mind tudjuk a GW2 jelenlegi koordinációs-szocializációs eszközei mennyire szegényesek (még egy nyomi alliance sincs), ezért találtuk ki ezt. Nem akarunk senkit integrálni sehova, segíteni akarunk. Dupla köszönet azoknak a klánoknak, akik értik ezt és a jelenlétükkel és aktivitásukkal segítik a nagyobb lélegzetvételű WvW kialakulásának lehetőségét, nem pedig kitalálják magukban, hogy mi ilyenek meg olyanok vagyunk. Az igazság az, hogy mi lennénk a legboldogabbak, ha csak simán csatlakozhatnánk egy kiválóan szervezett csoportosuláshoz, és élvezhetnénk a játékot, a szervezési erőfeszítések helyett.

Ennyit akartam mondani.

Advertisements
Kategóriák:Egyéb
  1. Whisper
    2012. október 2. - 10:45

    Kérdésem, ha szeretnék menni akkor kinél jelentkezzek ,ha nem vagyok VAR tag mert valami miatt az invet elvileg elküldtétek csak nem jött meg és most meg fullon van a GUILD. Mind1 a barátaim ott vannak nálatok és szeretnék menni csak az a probléma ,hogy 8 körül érek haza leghamarabb. Akkor is belehet kapcsolódni majd,ha lesz hely?

    • bodaster
      2012. október 2. - 10:48

      Persze, szerintem jonnimenni fognak emberek, siman lehet csatlakozni szerintem. Ha csapatba epp nincs is hely, amit ketlek, akkor is lehet kovetni egy-egy teamet.

    • 2012. október 2. - 17:48

      Van egy második Variance guild (Variance Reloaded), illetve a Wariance (ami a WvW-re van és nem csak Variance-osok a tagjai), ezekbe bőven van hely.

  2. 2012. október 2. - 10:59

    Nem kell mentegetőznötök semmi és senki miatt. Kalandozni kis csapattal, klánnal jó. WvWvW meg szervezett csapattal. Köszönjük, hogy biztosítjátok ezt nekünk. Sok szerencsét és kitartást hozzá.

    • Plo Koon
      2012. október 2. - 12:39

      Tagja voltam GW1-ben is a VAR guildnek egy ideig, elég rég olvasom a blogot és kifejezetten hálás is vagyok érte, tisztelem a munkájuk. DE amit ingame tapasztaltam elszomorított, alapvetően ha ennyire elfoglaltak vagytok minek vállaltátok a guild vezetést? Nem magyarázkodni kell, egyszerűen csak csatlakozni kellett volna a guildhez. Nem állt szándékomban megsérteni egyik szerkesztőt sem, csupán azért valóban úgy tűnt/tűnik a “hatalom” picit a fejekbe szállt. (írom ezt úgy, hogy eddig azt hiszem nem adtam hangot ennek)

      • Android fanatikus
        2012. október 2. - 12:47

        ezt mivel kommunikálják felétek? vagy nem ua. bkogot olvassuk? én ezt egyáltalán nem érzem.

      • Plo Koon
        2012. október 2. - 13:03

        egy blogot olvasunk, azt írtam ingame… tapasztaltam ezt.

      • Android fanatikus
        2012. október 2. - 13:17

        én a “hatalom a fejekbe száll” témára gondolok.

      • Plo Koon
        2012. október 2. - 15:27

        Még GW1-ben megszlopáltam ezt a maszlagot hogy segítsük egymást VAR kurzcik meg luxon guildben ilyen olyan ez lesz meg az lesz dumákkal, ja én segítettem is, aztán a “hála” az volt hogy vissza se köszöntek. Aztán GW2-ben már meg se lepődtem… ennyit a rinyáról, jobb lett volna csendben tovább olvasni a blogot. Örülök neki hogy neked pozitív tapasztalataid vannak.

      • 2012. október 2. - 16:00

        Végülis segítettük egymást.

      • bodaster
        2012. október 2. - 16:51

        Nem ertem mit irsz, nem volt ilyen opcio hogy csatlakozni…mi alapitottuk ezt a guildet. Nem tudtunk volna csatlakozni ha senki nem alapitja meg.

      • bodaster
        2012. október 2. - 16:52

        A GW1-es VARnak 99%-ban semmi koze a GW2-eshez, minimalis az atfedes es osszefugges sem volt a ketto kozott. Ettol persze gondolhatsz amit akarsz a GW1-es tapasztalataid alapjan, mindenkinek joga van a sajat velemenyhez.

  3. 2012. október 2. - 11:42

    Mosoly :
    Nem kell mentegetőznötök semmi és senki miatt. Kalandozni kis csapattal, klánnal jó. WvWvW meg szervezett csapattal. Köszönjük, hogy biztosítjátok ezt nekünk. Sok szerencsét és kitartást hozzá.

    Csatlakozom a hozzászóló véleményéhez. Kitartás! Én pedig ott leszek. Naptáramba be van vésve. :D

  4. Atoc
    2012. október 2. - 12:18

    A blueprintes dologhoz szólnék hozzá, hogy szerintem nem csak a vezetőknek kéne gondoskodnia róluk.
    Úgy kéne kezdenei, hogy minden party elmegy együtt a jumping puzzlehoz, vagy várakozás idején mindenki egyedül, ez max 10 perc és kapsz minimum 2 blueprintet, ami partinként ügye minimum 10. Ezzel megis lenne oldva a dolog.

    • bodaster
      2012. október 2. - 16:52

      Ok, lehet elmegyunk, nem rossz otlet.

    • saulosman
      2012. október 2. - 17:29

      Ehhez még pluszba: Guild bank a WAR-nál, elég a legkisebb, és akinek van fölösleges pénze az rakosgasson be (akár 1 coppereket is) néha. Ne tudjon kivenni csak Hadvezér és Szerkesztő. Ezt a pénzt fordíthatnánk általunk elfoglalt tornyok, kastélyok, stb-k fejlesztésére:) Nem kéne kötelező befizetni pénzt ide, de mégis jobb így, minthogy egy embernek menjen el 2 gold egy keep kimaxolására:)

      • 2012. október 2. - 17:50

        Lájk. Értem én, hogy felelősség, de azért ne nekem kelljen már a pénzt kiadnom egyedül :)

      • bodaster
        2012. október 2. - 17:58

        Lajk

  5. 2012. október 2. - 12:27

    Tegnap is bent voltunk WvW-n pár órán keresztül guildes csapattal (NoM) tizenpár fővel. Hétvégente 25+ szokott lenni. Amennyiben nem lenne meg csütörtökön a kívánt létszámotok írjatok rám ingame (Universalix) és összeegyeztetjük, hogy arra a Borderre menjünk ahol nektek kellene segítség.
    egyébként minket főleg azon a borderen lehet megtalálni, ahol szinte semmi nincsen a szerver kezés. Eternalon szinte sosem, mivel arra mindig van elég ember a szerverről, hiszen pár perces várósor van. Honnan tudsz a legtöbb pontot átvenni a másik kárára? Egyszerű, onnan ahol nagyon rosszul álltok. Rendszerint túlerő ellen küzdünk és többnyire sikerrel tesszük mindezt csak meg tudjuk vetni a lábunkat ilyen helyzetben is. Ha a szerverről többen járnának az esélytelennek tűnő borderekre, akkor simán be lehetne zúzni azokat. de mit tapasztalunk? Átlag player inkább várakozik Eternalra vagy megy Whiteside ridge borderre…. ezért tart itt a szerverünk, na meg amiatt, hogy inkább szembe megy a kapuval és bokszolja azt úgy, hogy közben 4 ammo cartból zúdul rá a nyílzápor, ahelyett, hogy távol maradna és szépen a vár falait szedné le catapulttal vagy trebuval.
    Az elején a guildes csapat meg a kötelező TS használat ellenére is előfordult, hogy szétszóródott a csapatunk, de a hetek folyamán kialakult mindenki részéről a fegyelem és a taktikai utasítások betartása. Ez lesz nálatok nagyon nehéz folyamat, ha nem teszitek kötelezővé a TS-t WvW megmozdulások idejére. Nem is beszélve az ilyen megmozdulások közbeni beszélgetések és egymás jó értelemben vett szívatásának közösségépítő hatásáról.

    • bodaster
      2012. október 2. - 16:55

      Veletek beszeltunk mar korabban is, ugye? Nincs kedve egy-ket officereteknek belepni a WAR-ba, hogy ne friendlistrol kelljen kommunikalni? Asszem mar szoba kerult, de talan nem lett semmi konkluzio.

      Kotelezo TS hasznalat szerintem egyelore nem lesz, mert azt pl. en sem tudom hozni:) De termeszetesen minden csapat rendelkezesere all a TS, szerintem magatol kialakul majd, biztos jopar vezeto fogja hasznalni. Kotelezni nem szeretnenk senkit semmire, hogy oszinte legyek.

  6. 2012. október 2. - 12:34

    A variance-os nem rezel témára pedig az oké, hogy kalandozása során nem vesz észre valakit akit épp levernek és nem rezeli fel. DE! Amikor 2 varianceos húz be 4 mobot és elfekszenek, majd odamegyek és felrezelem mindkettőt, miközben a 4 mobból már csak 1 veteran marad, ami viszont pont a sikeres rez pillanatbában megfektet, ezután azt látom, hogy a 2 paraszt fogja magát és köszönöm vagy valami nélkül eliszkol a fenébe ahelyett, hogy visszarezelne és levernénk a veteran megmaradt fél HP-ját, akkor szerintem igenis joggal megy fel bennem a pumpa!

    • bodaster
      2012. október 2. - 16:57

      1. Emiatt termeszetesen joggal megy fel benned a pumpa ez parasztsag.
      2. Irtal esetleg az erintett ket embernek, hogy miert hagytak ott? Nyugodtan kerdezd meg oket nem csak figyelmetlenek voltak-e. Ha parasztok, akkor irj nekunk nyugodtan.
      3. Emiatt a ket ember miatt szerinted fair 800 masikat megitelni?

      • bodaster
        2012. október 3. - 13:33

        Na, nincs válasz?:)

  7. Kildaros
    2012. október 2. - 12:45

    Én nem vagyok tagja a klánnak, ezért merem mondani, hogy mindenkinek igaza van :) Vulcaniusnak abban, hogy ez a viselkedés igazi tahóság, úgy rúgnám seggbe őket, hogy három napig nem szállnának le az égből. A VAR vezetők pedig nyilván nem tudnak ennyi embert ellenőrizni, ha valahol sokan vannak, akkor mindenképpen becsúszik néhány böszme. Gyűjtőklánnak ez természetéből eredő hátránya. Olyan mintha az aktív magyar játékosok nagy részének lenne egy közös neve, ami magába foglalja a hülye magyarokat is:)
    Más. Ha jól értem, nem klántagként is lehet csatlakozni valamilyen formában a sereghez? Ha igen, akkor ezen népekkel a kommunikáció nem lesz túl könnyű. Ennek ellenére pár barátommal lehet hogy érdekelne a dolog. ( a “pár” az kb három:) )

    • bodaster
      2012. október 2. - 16:59

      Csovi, irj ram amikor online vagy. Ugy szoktuk megoldani ezt hogy barki aki akar velunk ugykodni, azt beinveljuk a WAR-ba. Nem kell ott lenni soha, csak ha velunk akartok WvW-zni vagy beszelni akarsz tolunk valakivel. Szerintunk tok jo hogy tobb guildbe lehet lenni, mas viszonylag egyszeru kommunikacios eszkoz nem is nagyon van a jatekban. Egyenkent nem tudunk raprivizni emberekre, sokszor mert a nevekre sem emlekszunk friendlistrol, hogy ki kicsoda:).

  8. Prana
    2012. október 2. - 13:01

    Javaslom, hogy tervezzetek be 3-4 db siege golem blueprintet is, hatalmas taktikai értéke van, persze csak akkor ha van mellette egy elég erős támogató ostrom csapat, akik elpucolják az útból az ellenséges erőket és védelmi eszközöket a falakról. Tegnap éjjel Sadfrog (commander) kb 20-25 emberrel plusz 4 gólemmel 5 perc alatt vette be stonemisttet. Abban a szerencsében volt részem, hogy én ültem az egyik gólem suitban. Hihetetlen élmény volt, teljesen új perspektívát adott a WvW-nek a szememben.

    Amúgy pár fővel az én guildem (Infinity Project) is ott lesz a csütörtöki eseményen, de sajnos nem tudjuk a WAR-t reprezentálni, mivel minden influence-re szükségünk van az Art of War Level 5 eléréséhez (Guild Siege Suit ftw).

    Ezért az lenne a kérdésem, hogy a Variance TS-en lesz-e majd olyan szervező, akivel lehet tartani a kapcsolatot és egyeztetni a taktikát.

    • bodaster
      2012. október 2. - 17:00

      Ez jo otlet. Nekem egy van. Kicsit borsos az ara, de ha tehetjuk szerzunk.

      Azt nem lehet hogy idonkent egyik-masik officer atreprezental (vagy TS-re jon, biztos lesz olyan kozulunk aki TS-en lesz) es akkor beszelunk. Szelsoseges esetben privatba is kommunikalhatunk, de az egy ido utan keserves lesz. De jo is lenne egy alliance.

      • Prana
        2012. október 4. - 09:54

        egy gólemet viszek én is :) este kereslek majd ingame vagy TS

  9. Grom Hells Cream
    2012. október 2. - 13:10

    ahaa… csütörtök este…http://www.facebook.com/events/111473329006588/
    esetleg majd hétvégén is?=)

    • bodaster
      2012. október 2. - 17:00

      lehet, lehet, ha sikeres lesz:)

  10. 2012. október 2. - 13:13

    Sziasztok! A Harcos Falka is szívesen segíti a magyar szövetség terveit. Ha jól értettem csatlakozás helyett a szervezést vállaltátok fel, ez esetben csütörtökön Láng nevű karimon ha épp ráér és kellene még ember, keressen nyugodtan az éppen aktuális leader és megyünk mi is tisztogatni, segíteni :-D

    • bodaster
      2012. október 2. - 17:01

      Ok, ezt megprobalom fejbentartani es irok ingame.

  11. Jack_x
    2012. október 2. - 15:57

    El van írva a nevem a cikkben, helyesen így van: Melinda Forbs
    :]

    • bodaster
      2012. október 2. - 17:01

      bocsanat, javitottam

  12. 2012. október 2. - 16:19

    Sajnos nekem kilőve a csütörtök, de lehet tesómat beküldöm magam helyett :D

  13. Greco20
    2012. október 2. - 18:33

    azt hittem már volt ilyen www megmozdulás nem is egy.

    btw TS nélkül hogyan működne a dolog? szerintem alap

    • Greco20
      2012. október 2. - 18:37

      szoval alap, hogy legyen ts. nem is értem olyan mért nem tud feljönni valaki
      oké nincs mikrofon vagy kicsit félénk és inkább irogat de legalább halgassa.

      gyorsabban áramlik az információ stbstb
      de szomorú ha ezt magyarázni kell :)

      • 2012. október 4. - 06:59

        hidd el hogy nem mindenkinél lehet megoldani még csak a hallgatást se, pl ha kisbaba van akkor valszeg nem azt kéne hallgatni hogy üvöltözik a társaság 1-1 élesebb szituba /nyílván túlzok/
        és azt se lehet h minimumra halkítod a TSt mert akkor nem fogod érteni, míg a játékzajoknál ez nem zavaró – hogy is lenne egy-egy csapásról beszélünk – addig beszédnél igenis idegesítő

        nem magamról beszélek mert én ilyenkor fel szoktam járni, de megértem azt aki nem tud

      • bodaster
        2012. október 4. - 09:45

        Szomorú az is hogy mások (Greco) nem értik, hogy nem mindenki ugyanúgy éli az életet. Nálunk kb másfél-két órát van együtt a család esténként, kisgyerekkel, elhiheted hogy ha egyszer majd apa leszel nem azt akarod hogy a gyereked a hátadat lássa ahogy egy mikrofonba kiabálsz idegenekkel, és a feleség sem bánja hogy ha már játszol, legalább közben beszélgetni tud veled.

        Szóval értem én a TS-t, teljes egészében. Amit viszont ki nem állhatok, ha mások meg akarják mondani hogy is lenne a legjobb folytatni az életet. Ha nem érted valaki miért nem jön föl, akkor csak gondolj arra hogy nem mindenki olyan mint te, más életszakaszban van, stb.

  14. Greco20
    2012. október 2. - 18:38

    egy szerkesztés opciót berakhatna már valaki ide :)

  15. szajhavész
    2012. október 2. - 19:36

    Annyira nagyon sajnálom hogy este már nem tudok lenni :(.
    “5 dolog amin még javitani kellene”- jelentéktelen ügy, semmiség a jumping eventhez képest. Mértkellene fölhuznom magamat ilyen idiota ugrálással? Ha ugrálni akarok akkor majd tomb raiderezek. De nem akarok ugrálni, normális feladatot nem tudnak kitalálni, és most elesek a blueprittöl! Komolyan mondom kell hogy legyen egy beteg ember az arenanetnél aki szerette az ugrálós hülyeségeket gyerekkorába+ valami sokk érte és most igy áll bosszut.

    Amugy örömmel látom hogy jóirányba mennek a dolgok a szervezést illetöen. A TS meg kell, bár én se vagyok az a beszélős fajta. Remélem legközelebb én is csatlakozhatok a hadjárathoz.

    • Tusy
      2012. október 3. - 06:56

      – én csütörtök óta javításra gyűjtöm a pénzt pve-ben, WvW borderlandos jumping eventnek eddig 2x futottam neki komolyabban pedig _csak_ WvW-zni szeretnék … mindig béna voltam az ugrálós játékokhoz, a (sikertelen) jumping event után gondolkoztam el eddig először a játék törlésén, pedig ez csak egy kis része az egész játéknak (~2-3 órát szántam rá, utána néztem videón, az első kulcs feléig se jutottam el) … most nekiálltam blueprintekre is pénzt gyűjteni mert azért gáz n+1. alkalommal is kézzel beütni a kapukat, a ram meg azért annyira nem drága (6 silver)

      • szajhavész
        2012. október 3. - 07:31

        Nálam pont forditott a helyzet. Amiota a pvp-n eső cuccokat eladom vendornak szétbontás nélkül “dől a pénz”. Az anyagi gondjaim megszüntek. Az utobbi 20 szintet is igy léptem meg

  16. kalaap
    2012. október 2. - 19:58

    Lenne 1 kérdésem. Én is veletek tarthatok akkor ha nem vagyok a VAR vagy pedig a WAR vagy akár másik magyar/bármilyen más klán tagja? Mert szívesen csatlakoznék klán nélkül is:)

  17. Greco20
    2012. október 2. - 20:20

    itt honlapon jobb oldalt TS. bárki felmehet. belépsz a szobába és nyilván jöhetsz :)

    • kalaap
      2012. október 2. - 20:30

      Rend. Ott leszek ts-en is, megtanultam már,hogy ts nélkül elég nehéz jó kis csapatmunka:)

  18. SCHwat
    2012. október 5. - 09:08

    Köszönjük a szervezést a nép nevében, jo móka volt.

    Esetleg egy szerkesztő rittyenthetne egy kis agitprop anyagot a témáról (ezt azt csak bevettünk), a WvW népszerűsitése érdekében.

    Udv,
    SCH
    ps.:
    Hol van, ki zengje tetteim? ;-)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: