Advertisements
Kezdőlap > Guild Wars 2 játékmenet, Leírások - Tutorialok > Dungeon útmutató – Caudecus’s Manor story mód

Dungeon útmutató – Caudecus’s Manor story mód

Az emberek évszázados háborúskodás és vérontás után fegyverszünetet kötöttek a charrokkal. Ennek megünneplésére vagyunk mi magunk is hivatalosak Caudecus miniszter Beetletun-i birtokára  A résztvevők között van még Jennah, Kryta királynője, Logan és Zojja is. Azonban, ahogy az lenni szokott, a harcok szünetelésének nem mindenki örül…

Helyszín: Queensdale
Szükséges szint: 40

Caudecus’s Manor ugyan a második dungeon, mégis sokkal egyszerűbb, mint az első (sőt, ez a legegyszerűbb, amivel jelenleg a játékban találkozhatunk). Igazi boss is csak kettő van itt és ezekhez sem kell semmilyen extra taktika. Csapdák nincsenek, trash mobok pedig nem vészesek, ha tudjuk, mit tudnak és, hogy nekünk mit kell csinálnunk. Nem túl változatos futam lesz ez (a cikk megírása is elég uncsi volt :D).

A dungeon egy kis nyomozással kezdődik, a résztvevőket kell faggatnunk gyanús dolgokról. Itt annyi a dolgunk, hogy szétszóródunk és kérdezgetünk, amíg a jobboldali csík meg nem telik. Uzolan gyanúsnak bizonyul, majd fel is fedi magát egy, a kastély ajtaján kitörő gólem segítségével, amely egy titkos helyre teleportálja a királynőt és néhány nagykövetet. Az első ellenségünk ez a gólem lesz.

A Prototype Golem elleni harchoz érdemes mindenkinek távolsági fegyverre váltani. Két fő képessége van, amikre figyelnünk kell. Az egyikkel tüzet lövell maga köré, ezt könnyedén elkerülhetjük, ha elég messze állunk tőle. A rakétái azonban sokkal veszélyesebbek, akár 1-2 lövésbe is bele lehet halni. Ezeket a rakétákat két módon kerülhetjük el: időben begurulunk a szökőkút mögé, vagy pedig a bokrokon állva harcolunk ellene. A boss legyőzése után, már nyithatjuk is az első ládát.

Ezután Zojja segítségével követhetjük a teleportáció “útvonalát” (csillogó valami a földön), ami a kastélyba vezet. Itt, ha követjük az aranyfonalat egy terembe érünk, ahol több lépcsőt láthatunk, de minket most az ajtó érdekel, ami előtt egy őr áll. A meggyőzés erejét kell alkalmaznunk, hogy átengedjen (értsd: addig kell ütni, míg ki nem fekszik). A Door Guard-nak semmilyen különleges képessége sincs, közelharcos, aki viszonylag nagyokat üt, de lehet CC-zni, szóval különösebb gondot nem jelenthet. A sikeres meggyőzés után kinyílik az ajtó, az újabb teremben pedig szeparatisták ütnek rajtunk.

Innentől kezdve csak velük fogunk találkozni. A rajtaütésben Fighter-ek és Sergeant-ok lesznek. Az utóbbiaknak elég erős távolsági támadásuk van, tehát érdemes lövedék visszaverő képességeket használni és őket támadni először. A Fightereket lehet CC-zni, vakítani, stb. A rajtaütés leverése után újabb ládát kapunk és haladhatunk tovább, le a pincébe.

A pincében két külön csoporttal kell megküzdenünk. Az elsőben Bomber-ekkel is találkozni fogunk, ők ugranak a prioritási lista élére, mivel a hátradobáló bombáik nagyon zavaróak tudnak lenni. A másodikban egy Champion is lesz, értelemszerűen őt hagyjuk a végére. Miután a pince is tiszta, egy kapun keresztül rejtett alagútba jutunk.

Az alagút végén egy újabb őr vár minket, akit a korábbi Door Guard-hoz hasonlóan könnyedén le lehet verni. A kapun túl találjuk az első elrabolt személyt, egy nornt és az őreit. Az őrök a korábbi csoportokhoz hasonló Separatist-ok. Miután levertük őket, térítsük magához a nornt egy vödör vízzel és gyűjtsük be a ládából a jutalmat.

Az alagútból kiérve, a változatosság kedvéért újabb szeparatistákkal találkozunk, majd, hogy valami újat is lássunk, egy Separatist érkezik kutyákkal maga mellett. A legtöbb kutyának kevés az élete, hamar meghalnak, csak a Separatist és a kutyák közül kettőnek a leverése fog kicsivel több időt igénybe venni. Szemben már láthatjuk a következő foglyot és őreit, de előtte a jobbra található úton verjük le a másik kutyás bandát, mivel ezek gondot okozhatnak a túsz kiszabadításakor.

A kutyások után koncentrálhatunk a dombon táborozó csapatra. A fán található magaslesen Sniper-ek vannak, akik viszont nem mozdulnak onnan, tehát a lenti bandát húzzuk a lőtávolságukon kívülre (nagyjából oda, ahol az első kutyás csapattal találkoztunk). Miután ők megvoltak, menjünk vissza a dombra és verjük le a Sniper-eket is és szabadítsuk ki a rabot. A láda kinyitása után haladhatunk tovább.

Már csak Jennah kiszabadítása van hátra, akit egy csapat szeparatista és a vezetőjük, Captain DeLana őriz. Ez a harc semmi gondot nem okozhat, hiszen a korábbról megszokott Separatist-ok vannak itt is jelen és DeLana sem erőlteti meg magát túlságosan. Csupán egy területi tűzsebzése van, ebből könnyedén kigurulhatunk, de úgy vettem észre, hogy nem sebez túl sokat. A csapat legyőzésével Jennah kiszabadul, mi pedig megkapjuk a jutalmunkat.

A következő útmutatóban: Ascalonian Catacombs explorer mód

Advertisements
  1. Zanzárd
    2012. október 1. - 22:52

    CM közben lehet chaten beszélgetni… :D:D Aki előtte ment pár sikeres AC-t, esetleg ne adj isten AC exet, annak nevetségesen könnyű, igazából ennek kéne lenni az első dungeonnek.

  2. upuser
    2012. október 2. - 00:54

    jo kis leiras varom a tobbit is

  3. foldes
    2012. október 2. - 07:06

    A loot milyen ? Ha 80-asként megyünk , akkor a drop is ilyen szintű lesz ? Vagy csak a ládákból ? Milyen dropot adnak ? (rare, esetleg exotic)
    Általában: vhol meg lehet nézni ,van olyan oldal, hogy egy mob, boss miket dobhat %-osan ? Köszi!

  4. 2012. október 2. - 08:39

    Úgy néz ki, ha bemegy egy 80-as vagy a szinthez képest magasabb játékos a loot szintén akörüli szinten lesz. Ez jó dolog mivel el tudod eni jó esetben 1+s áráért a cuccokat,A végén a fejes az ami a szinthez kötődik szinthez a végén.

    Én amúgy hiányolom kicsit a raid, szerepét a játékban,azt hogy a guild menjenek együtt legalább a héten egyszer. Egy nagyobb raidet, dungeont kéne belerakni a játékba, 10 fős embernek pl. vagy 8-nak. És kicsit bonyolultabb lenne mint a dungeonok, nem a sebzést hanem a mechanikákban, ami szükségessé tenné még inkább a guildek szerepét és a játékosok közvetlen összjátékát. Mint a wow-ban, nem utánozás képpen, de a játéknak 100%-hogy jót tenne egy + ilyen nagyobb dungeon a lootot meg rewardot meg találják ki ők, mi lenne a legjobb, de én örülnék egy ilyen rendszernek.

    • Shantey
      2012. október 2. - 09:03

      Magyarán egy dungeon, ami olyan, mint egy dungeon, csak többen mentek be? Zseniális! :O

      Szarkazmus off. Minek egy ilyen?

  5. 2012. október 2. - 09:52

    Az igaz, hogy story módban könnyebb, mint Ascalonian Catacombs, viszont az explorer módok nem gyengén durvábbak CM-ben AC-hez képest. Talán a játék legkönnyebb explorer útvonalai AC-ban vannak. Mindhárom ág viszonylag gyors és sima. CM-ben viszont az explorer útvonalakból 2 totál szopás az utolsó útvonalra pedig inkább még nem is mentünk.

  6. leslie
    2012. október 2. - 11:27

    Hát nem tudom ki mikor nyomta le ezt a dungit, de mi hétvégén toltuk le 80-asként visszamenve haverékkal és sokkal nehezebb volt, mint előtte AC vagy TA. Szinte már már nevetséges volt. 1 vagy 2 ütésből meghaltunk 80-as felszereléssel meg felnyomott traitekkel, aki 42-es volt az meg tovább bírta (bár nem sokkal). Allig tudtunk haladni benne. AC-ben és TA-ban kb meghaltam én is max 2x-3x. CM-ben meg vagy 10X. A végén az utolsó csatára már előre féltünk azt meg 3-an minden erőlködés nélkül le lehet tolni. Szóval érdekes volt. Egyik srác szerint volt valami gubanc a leszintezéssel….

  1. 2012. október 21. - 11:04

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: