Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > Túl a 2 millión

Túl a 2 millión

2012. szeptember 13. Hozzászólás Go to comments

A Guild Wars 2 eladásai nemrég átlépték a 2 milliót. Mivel pár napig szünetelt a vásárlási lehetőség, elképzelhető hogy hamarabb meglett volna, de azt hiszem így is gyönyörű teljesítmény egy alig több mint két hetes játéktól. Mike O’Brien így nyilatkozott: “És ez még csak a kezdet. Folyamatosan finomhangoljuk a játékot, hogy a játékosok a lehető legjobb élményt tapasztalják. Már most dolgozunk azon, hogy még több kalandban lehessen részetek ebben a dinamikusan változó világban.”

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. Alboin
    2012. szeptember 13. - 16:37

    Gratulálok a játéknak! Így tovább! :D

  2. 2012. szeptember 13. - 16:46

    Ámen! Ugy legyen! :D

  3. alexksz
    2012. szeptember 13. - 16:52

    Hmm.. valamit most nem értek: nemrég azt olvastam, h 1 millióan rendelték elő. és akkor most ez a szám beleszámít a 2 millióba vagy nem?
    Mert amúgy azzal sem lennék elégedett, mert szerintem van olyan jó a játék hogy kapásból megüsse az 5 milliót :DDD

    • Grom Hells Cream
      2012. szeptember 13. - 18:56

      adok neki időt karácsonyig… de szerintem addigra több lesz mint 5:P

      • 2012. szeptember 13. - 19:33

        hát 3 millióra számítanak év végére

  4. Attila1987
    2012. szeptember 13. - 17:07

    Gratula! Ám lenne egy kérdésem, hátha valaki tudja a választ. Mivel ez a játék nem havidíjas ezért mi a biztosítok arra, hogy pl 1-2 év múlva is lesznek fejlesztések, ugye itt arra gondolok, hogy magasabb max lvl szint, új földrészek, pve-pvp újítások és ezek nem állnak le miután már nem veszik olyan sokan a játékot mint ugye az elején.Mert ugye a játék szép és jó, de egy idő után nem lesz annyi bevétel mint az elején.Na akkor milyen profitból fejlesztik majd a játékot.Biztos ki van ez találva csak kíváncsi lennék arra, hogy mi is az.
    Hosszú életet kívánok a játéknak, remélem az is lesz!

    • Derlac
      2012. szeptember 13. - 17:12

      Úgy tervezik hogy mikrotranzakciókkal fogják megszerezni a megfelelő profitot. Ugyan ezt a módszert használták a Guild Wars 1-ben és ott is volt fejlesztés elég sok.

    • sasu
      2012. szeptember 13. - 17:13

      Kiegészítők olyan áron, mint az alapjáték :)

      • 2012. szeptember 13. - 19:46

        Ezt a kiegészítők alapjáték áron érvet úgy mondjátok mindig, mintha pl. a WoW-nál a kiegészítők nem ugyanolyan áron jönnének.:) A MoP lesz az első kieg a WoW-hoz, ami olcsóbb, gondolom érezték, hogy sokan vacilálnak a megvételén…

    • Gandarel
      2012. szeptember 13. - 17:16

      GW1-hez 5 éve jelent meg utoljára kiegészítő, leálltak a fejlesztéssel. És ha jól tudom még mindig nyereséges. Szóval én ettől nem félnék.

    • TV
      2012. szeptember 13. - 17:19

      Ha a GW1-ből indulunk ki, akkor jól állunk, hiszen ahhoz is jött ki 2 kiegészítés, új professionok, új földrészek, ezek mellett a Eye of the Nord, War in Kryta, GW Beyond, és ezek egészen mostanig jöttek, amig a GW2 meg nem jelent. Szerintem bízhatunk bennük.

      • Gandarel
        2012. szeptember 13. - 21:29

        *eye of the north >.>

  5. alexksz
    2012. szeptember 13. - 18:33

    Bár szerintem többnél lenne ez a szám ha nem 1 hónappal a pandák érkezése előtt adták volna ki.

    • 2012. szeptember 13. - 19:05

      Szerintem az időzítés nem is lehetett volna jobb, GW2 ugyebár PvP játék (legalábbis én úgy tudom) és WoWban pedig pontosan a headstart indulásakor volt szezonzárás, így nem lehetett ott rendesen pvpzni, ezért sokan kipróbálták a GW2-t.

    • Grom Hells Cream
      2012. szeptember 13. - 19:06

      a pandák nem fognak sokáig tartani mert ugyanarra a motorra épül az egész mint a 2004-es legelső wow, egyedülálló fantáziavilág, szép és élvezhető környezet, mindaddig mig nem mész combatba…
      aki egyszer kipróbálja gw2-t, az szerintem ugy fog járni wowwal mint én: belépek, oké, nézzük mit lehet csinálni? community nagyszerű, combat: (warlock) rátámadok első ellenfélre…az jön felém, hát jó…bukfenc hátra…nem megy… jó akkor csak megyek körbe vagy tolatok spellezés közben…AZ SEM MEGY?!!! és itt alt+f4…

      • Daeve
        2012. szeptember 13. - 19:30

        +1 ugyan ez volt most nálam is! Mondom felnézek beszélek pár régi ismerössel és ahogy betámadtam valakit probáltam dodge-olnide aztán rájöttem, hogy ja ez nem az a game egyböl elment a kedvem az egésztöl.

      • alexksz
        2012. szeptember 13. - 19:46

        Szerinntem, amennyien cata-t megvették kb annyian fogják megvenni a pandákat +-1milla kb
        Amúgy a GW 2 grfikájával annyi a bajom hogy az elementalist fire skill-ei elég csunyán néznek ki, mármint én magára a tűzre célzok h az elég ratyin van megcsinálva

      • Magyarfeka
        2012. szeptember 13. - 19:59

        Áhh szerintem sokkal kevesebben veszik meg mint a Cata-t. Tudok konkrétan egy egész HC klánról is akik abbahagyják a MoP miatt.

  6. Attila1987
    2012. szeptember 13. - 18:51

    Értem, köszi a válaszokat, ezt nem tudtam, mert nem játszottam a GW1-el csak nagyon keveset és az se most volt.
    Viszont én a wow féle panda kiegtől nem tartanék.Igaz sokan meg fogják venni, de már nem látom értelmét annak a játéknak.Én a BC megjelenése előtt kezdtem nem sokkal szóval elég sokat wowoztam és egyszerűen olyan irányba elment a játék, hogy mindent megkapsz és nincs kihívás egyszerűen vicc, hogy 3an kivisszük az instákat vagy ha pvpzel millió sebzést kell bevinni, mert a healerek 1-2sec alatt felhúzzák a hp-kat.Számomra a wow itt végett ért a panda pedig csak olaj a tűzre.Nekem a haveri köröm nagy része már nem is wowozik vagy épp most hagyta abba pedig függők voltak.Én szerintem sokan át fognak pártolni ide és jól teszik.Aki régóta wowos tudja, hogy ahova jutott az a játék már csak halovány arnyéka önmagának.De persze mindig lesznek új emberek szóval attól, hogy becsődöl még egy jó dbig nem kell félni.

  7. Meridian
    2012. szeptember 13. - 19:55

    Én is kaptam 7 napos freetime-ot a blizzardtól, az első elbicsaklás ott volt a WoW-nál, hogy nem volt képes 4.x-ről migrálnia saját magát 5.0.4-re… egy fél napom elment a rendszer gyalulással mire próbálgatás közben véletlenül rájöttem, egy másik mappábe kezdjem el telepíteni mint anno volt, és akkor lefut a telepítés…
    Na, nagy nehezn akkor belogolás, majd döbbenettel néztem azt, amit egyébként jól ismertem, csak 13 hónap kihagyás után ugye mégis letaglózó hatású gagyi grafikát…

    Ezen kockultam 5 évig? ROFL.

    Na, persze a legutóbbi 13 hónapban Age of Conan, AION, majd SWTOR, majd TERA bétateszt, Tera Online, majd GW2 töltötte ki a szabadidőmet, csak a híreket olvasgattam el a WoW-al kapcsolatosan… Aztán tegnap belogoltam, és kész… óriási csalódás a WoW már… 2000-es színvonalú grafikai, hiába 64bit meg DX11… pedig a played time, na azt le sem merem írni mennyi…

    • infernaleuro93
      2012. szeptember 13. - 20:05

      Én 3-4 éve nem WoW-oztam. Aztán GW 2 várakozása közben gondoltam felnézek egy catás szeróra. LvL 30-ig jutottam de egyszerűen annyira unalmas volt hogy nem volt kedvem tovább fejlődni. Amikor abbahagytam annó 2 év WoW-ozás után abból az 1 év már csak haverok matt volt, és ugyanezért hagytam abba…mert uncsi volt. :/ Komolyan egy Cabal-t többre tartottam mindig is mint a WoW-ot.

      • Bélabá
        2012. szeptember 13. - 21:09

        Ne törtszerveren játsz. Az nem wow, csak egy gyatra másolat. Még a legjobbnak minősülő is.

      • infernaleuro93
        2012. szeptember 14. - 10:21

        Nem a bugokkal volt a bajom hanem a játékkal. :D

  8. MaDFoX
    2012. szeptember 13. - 20:14

    “pár napig szünetelt a vásárlási lehetőség”? Gyakorlatilag majdnem 2 hétig szünetelt! És az csak a digitális vásárlás, az új bolti dobozos utánpótlást csak most kezdték kiszállítani…

  9. CocaCola
    2012. szeptember 13. - 20:25

    Ez most egy magán vélemény. A játék jelenlegi állapotában. És csak a negatívumokat fogom írni a pozitívum az van elég szinte túl sok ;-)
    Szóval vagyok én egy lvl 80 karakter (engineer de ez most nem fontos) megcsinaltam a word complete öcsit minden questet Vistát skill pontot, megvan a kis csillag a nick mellet! A Personal storyt, és most terveztem a dungeon gear megszerzését, DE mint egy villámcsapás úgy értesültem ingame: csak 5 fős dungeon van amiből a 90% bugos kb megölhetetlen a boss kiveve valami expolitnak számító taxal. Íme egy példa amit személyesen tapasztaltam : Honor of the Waves Explore(HC) mode insta. A Butcher útvonalat választottuk és ott a 2. boss Aldor? Stormbringer mind1 a második neve stormbringer az biztos. Ott pl áll a boss egy lépcsőn előtte van 15 sima gyorsan ölhető add, mikor levágjuk a kis addokat ő summonál 6 darab elite addot.
    Az addokal nincs semmi gond ölhetőek csak hogy 25 másodpercenként eltűnnek és újra summonálja őket. Tehát ha meg is ölöd annak nincs sok értelme. (valoszinuleg ugy tervezték eredetileg a fightot hogy megölöd az addokat aztán bosst, de valamiért folyamatosan ujra spawnolja öket) a Bossnak nevetségesen sok Hp ja van, és ice boltal dobál mindenkire amit dodgeolni kell. Az egyetlen mode felugrálni a jobb oldalt lévő pillérre és onnan LOS ból ölni igen.. minden 3. lövés átmegy a falakon(ez is lol), az addok oda nem tudnak jönni a boss meg nem mozog tehát tűri hogy szép lassan elfogy az hpja így is 15 percig kell lőni. No kérem szépen ez normális tax?! A pugok nem hajlandóak emiatt a bugos boss miatt Butcher pathra jönni. Nem beszélve a 2. pathról ahol megint egy igen OP bugos bossal találja magát szembe az ember. ott 2 petje van a bossnak és a két pet Imbalace és 2 harapás bárki. Miután megvolt a visszafutok lövök bele 2-3 at feszt. És lemegy az egyik pet, akkor már kezelhető a boss. SZÓVAL a Dungeonok Expert modejában minden második bugos és élvezhetetlen. a Loot arról ne is beszéljünk csupa kék. Csak a Tokenért érdemes lemenni.
    És itt jön a legnagyobb csalódás, a token rendszer, Minden insta külön tokennel rendelkezik.
    Egy rész exotic armor kivétele 300+ badge Egy insta megcsinálása 30 badge et ér. szóval Durván 60x kell lemenni ugyan abba az instába ha egy geart szeretnél. Ez nem lenne gond ha minden insta ugyan azt a tokent dobná mivel 8 insta van a jatékban és mind a nyolcnak 3 exp utja különbőző bossakal Tehát összesen 24 fajta dungeon van amiért megkapod a 30 tokent.
    Ha ezt vesszük alapul hogy minden insta dob neked tokent amiből meg tudnad venni bármelyik dungeon settet akkor nem is olyan vészes csak minden pathot 3x kéne megcsinalni. DE mondja már meg valaki, ki élvezi 60x ugyan azt az instát: én nem. És ha már rászánom magamat hogy na most megyek ismerősőkkel 4-5x bagefarmolni akkor kiderül hogy csak akkor 30 badge ha először csinálod meg aznap azt a pathot. egyébként 20 tokent kapsz. Lehet számolni.
    A másik dolog a dugeon sett. MI ÉRTELME VAN?! flexelni nem lehet nincs ispect a jatékban a www ben nincs értelme egyedül ugysem érsz semmit ha 50 en vagytok akkor meg mit számít a gear?! Spvp ott minden premade ott csak a skill számít mindenkinek ugyan olyan gearje van, oda nem viheted a kemény munkával megszerzett dugeon geart.Csak akkor lenne értelme a gearnek a jatékban ha lenne raid. Ennek úgy érzem az lesz a vége hogy ,,, nem tudom…. sPVP? jojo de azért az ucsi picit.
    kettő kraftingot kitoltam. mostanában puzzlékkel bohockodom.
    Kb ezek a dolgok zavarnak a legjobban. köszi h elolvastad.
    Számomra véget ért a jaték? félreértés ne essék nagyon várom a kieget mert fenomenális volt a story és maga a játék élmény, csak nem találom a hosszú tavú célt a játékon belül

    Vélemények?

    • 2012. szeptember 13. - 20:41

      még nem tartok ott, de hallottam ezeket mástól is. wvw-vel hogy állsz?

    • alexksz
      2012. szeptember 13. - 20:45

      Hát az kemény, most kajak mégegyszer átgondolom hogy megvegyem-e ezt a játékot:S
      Amúgy a wold map mekkora a wow-éhoz képest? (csak kiváncsiságból kérdem)

      • Meridian
        2012. szeptember 14. - 00:18

        sokkal nagyobb, de az egyes térképek bár szorosan egymás mellet tvannak, a sok dinamikus event miatt mégis el vannak választva egymástól, azaz töltőképernyővel jut át az egyik területről a másikra. Amúgy nem zavaró, mert egyenként a területek akkorák mint régen a WoW-ban Barrens…

    • vásárló
      2012. szeptember 13. - 21:08

      nekem is hasonló a gondom, reménykedtem hogy nem fogom meg unni, de egyiknapról a másikra szinte elkezdtem érezni hogy alulmotivált vagyok a játékban és semmi értelmét nem látom az ottani céloknak. Vissza vonultam a régi mmorpg-mbe. Még ha havidíjas is legalább évekre még le tud kötni.
      Remélem azért javul a dungeon rendszer (abban csalódtam nagyot csak igazából) és akkor visszatérek.
      Egyébként sok pozitívum is van de azokat már úgy is annyian le írták.

    • 2012. szeptember 13. - 21:58

      Végigolvastam a hozzászólásod. Értem minden sorát, de csak pár dologra reagálnék, hátha segít neked vagy másoknak a véleményem. Pugolni valóban nincs értelme az explorable dungeon-okat, mert ahogy írtad, vagy még bugos egy rész, vagy azt hiszi az ember hogy bugos, mert elsőre olyan nehéz, amíg nincs meg hozzá a megfelelő setup a kipucolásához, és több órát kell gyötrődni, mire kiderül, hogy milyen taxot kell alkalmazni milyen traitekkel, utility skillekkel, és ez a teljes csapatra értendő. Ez elég időigényes és ráadásul skilles játékosokat igényel, meg megfelelő kommunikációt harc közben.

      Korábban nerf előtti WoW HC raideken edződött társakkal, állandó csapattal szoktunk menni, és még úgy is baromi nehéz helyenként egy-egy trash pack kipucolása is. Explorable módban azért vannak messze a waypointok, hogy ne lehessen fight közben visszaszaladni, ha valaki lehal, ezért nem is halhat senki. Tank kivételével valóban oneshotolnak bárkit, ha elkapnak még a trash-ek is, ezért a következőket szoktuk csinálni: nagy AOE trasheket széthúzzuk, amennyire csak lehet, minden bossnál/mobnál megnézzük, mire immunis, mit csinál, mekkorát sebez. Harc közben megbeszéljük, ki mikor mit cc-z, mit nem szabad cc-zni épp, mire megy blind, knockdown, knockback, daze, vulnerability, egyéb condition, melyik társunkon van stability, meddig és hogy bírja a tank, mikor tud legközelebb tankolni, mikor kell megmenteni pl. egy shadow refuge rápakolásával, stb. A traiteket, skilleket úgy rakjuk össze, hogy fight előtt egyeztetünk a csapattárainkkal, akár packenként átalakítjuk a buildeket (választható trait+heal+utility+elite). Még így is vért izzadunk, de nagyon nagy sikerélmény, amikor először lemegy valami nagyon durva ellenfél vagy csoport. És még mondja valaki, hogy a GW2 casual és hardcore játékosoknak nincs benne kihívás!

      Egy húzósabb fight kb. úgy néz ki, hogy mindenki folyamatosan bemondja, hogy mivel mit csinál, mennyi van még hátra egy fontosabb skill cd-jéből, mire számítsanak a csapattársak, miben kell segítség, kb. folyamatosan pofázik mindenki. :) WoW HC raid tartalommal simán vetekszik egy csomó explorable content és itt szerencsére nem kell legalább 10 ember, akik közül ha csak egy nem ér rá, ugrott az este. Ráadásul nem kell heti három este hónapokig ugyanarra a raidre, csupán pár szögletes, DBM warning-figyelős bossra, hanem itt bőven több a tartalom a WoW-hoz képest és nem is akármilyen. Végre egy MMO, amiben látom, hogy mit csinál az ellenfelem, ki tudunk közösen találni taktikákat, buildeket, csapatösszeállítást, és nem timer csíkokat figyelek, miközben félperecenként, percenként fázist vált a boss.

      A bugos részek javítására meg várunk. Szerintem nerf is lesz, mert az emberek 90-95%-a képtelen lesz megbirkózni a nehezebb explorable dungeon-okkal a mostani állapotában.

      A magam részéről az elkövetkezendő évre elegendő a tartalom. Ha hetente kipucolnánk az összes explorable dungeont, mellette pvp-znénk, pár altot felhúznánk csak a story miatt, az azt jelentené hogy legalább napi öt-hat órát töltenék el GW2-ben, ami bőven több az általam vállalhatónál, és akkor WvW-t még nem is számolom PvP-nek. De szerintem csak tournamentekkel el fogok szórakozni napi 2-3 órát és az életben nem farmolom ki a dungeon seteket, amiket ugye heti egy runnal (kb. heti 20-30 óra) meg is lehetne csinálni egy év alatt.

      Ez is egy vélemény. Én nagyon élvezem és nem tartok attól, hogy pár hónapon belül megunnám a PvE részt, pedig WoW-ban rühelltem grindolni meg geart farmolni, de itt szerencsére nem kell, hogy végre játszhassak. ;)

      • Greco20
        2012. szeptember 13. - 22:00

        épp ez az hogy van benne kihívás

        mért sírnak mindig az emberek ha valami nem megy 1sőre vagy akár 10edszerre? legalább van benne kihívás

        kb mint diablo3ban addig ment a rinya hogy ma már az elméletileg überbrutálnak készült infernot is végig viszi akárki

      • Bélabá
        2012. szeptember 13. - 22:05

        Greco20. Az nekem nem kihívás sajnos hogy a boss áll egy helyben és lövöldöz néha 1-1 aoet lerak ide oda.
        Egy boss ne a damadge és a hp függvényétől legyen erős hanem a taktikától, ezt a debuffot ne vedd fel, azt vedd fel álj bele a debuffal oda és az semlegesíti stb taktikák. Legalábbis nekem. Minden esetre reménykedem.

      • MaDFoX
        2012. szeptember 13. - 23:13

        Vannak bugok, de mint irtad is CocaCola, ez csak a negatívum a pozitívum tenferben és valószínűleg hamarosan fixelik, ugyanakkor Rertez-nek nagyon is igaza van, Exp. módba megfelelő cuccal kell menni, nem jó a PVE-s magic find szerkó, tessék szépen összerakni a power toughness healing ruhát és meg lehet lepődni… MF nagyon jó dolog, de kicseszés mindenkivel akin nem az van…

  10. Kozzy
    2012. szeptember 13. - 21:17

    Sok szempontból egyetértek, már kb 10 napja 80-as vagyok, és már most kezdem úgy érezni hogy 80-ig tökéletes volt, de 80-tól kezd elfogyni a játék élmény, a jó hangulat, és felváltja a farmolás, grindelés, és kérdéses hogy mivel kötöd le magad PvE-ben még 1 évig mire kijön a kiegészítő.. Én is úgy érzem hogy pár hét 80-ason és utána már csak a WvW és sPvP meg az altozás marad..

    • Greco20
      2012. szeptember 13. - 21:58

      de gyerekek senki nem árult zsákbamacskát
      a gw2 egy pvp game szó sem volt itt 20 emberes raidekről
      az meg hogy a dungeon settet nem lehet kiszedni egy hét alatt hát istenem. akkor meg az lenne a baj
      wowban is addig volt jó a raid amíg nem ez a tokenes hülyeség volt

      és télleg aki hc pve raidelni akar az ne vegye meg mer nincs benne
      puszi

      • Bélabá
        2012. szeptember 13. - 22:06

        Nem kell hc pve raid. Elég egy 5 fős hc ami komoly taktikát igényel, meg valami rendszer a pugolásra is. Húde nagy kérés egy MMORPG-ben.

      • Greco20
        2012. szeptember 13. - 22:22

        nyilván nem az összes boss ilyen / lesz ilyen
        de vedd már figyelembe hogy jelenleg egy elhanyagolható kissebséghez tartozol mint 80as nem neked fognak most kedvezni

        pár napja rengetegen még be sem tudtak lépni nyilván ez a prioritás

        ha bugos az insta azt meg majd javítják, sztem eddig is egész gyorsan megoldottak mindent
        kétlem, hogy egy ilyen kaliberű játéknál az összes boss az általad leírtakat produkálja

        egyébként sokkal vonzóbb pl a wow ahol az addonok kb csak nem futnak oda helyetted ahova kell vagy nyomják el skilleket

        és mégegyszer aki két hétig ennyire ráért hogy már unatkozik mert mindent látott az pl keressen munkát vagy járjon be az óráira :D

      • Bélabá
        2012. szeptember 13. - 22:49

        Nem kéne ennyire csukott szemmel járnod és ekkora szájjal mellette.

        6 évet lehúztam wow on (EREDETIN), 2 éve várom a guildwars2 őt mint a megváltót körülbelül.

        És nem vagyok 80 van egy 65 ös warriorom 25. e óta kockulok és úgyérzem elfogyott a motivációm ennyit mondtam.
        A bossfightok nem könnyűek de nem a taktikájuk miatt.

      • Greco20
        2012. szeptember 13. - 23:03

        ez hogy 6 éve wowozol nem tudom mit kell jelentsen de gondolom egyfajta elismerést vársz érte

        amúgy ez egy játék ne várd úgy mint a messiást. kerüld az ilyen felesleges stresszt sztem

      • Bélabá
        2012. szeptember 13. - 23:19

        Nem. Ez annyit jelent hogy úgy beszélek egy játékról hogy ismerem, és nem úgy hogy azt mondom ismerem.

        PvP területen wvw hatalmas és baromi jó, struktureden a downed mód bánt csak.

        PvE content az amit gyengének érzek. De mivel még most indult az mmorpg még van reményem e felé. Várok még azzal az acc eladással hátha pár hónap múlva bekerül pár ütős insta és elkezdik élvezni a hc pve-sek is a játékot. Bár említették hogy ilyet ne várjunk. :/

      • Shantey
        2012. szeptember 14. - 02:04

        Ha zavar a raid hiány, válasszatok ki egy magas szintű eléggé tápos bosst és hetente üssétek le egyszer. Problem solved.

    • Mephi
      2012. szeptember 13. - 22:56

      Ebből is látszik mennyire különbözőek vagyunk. Nekem a meló megoldja, hogy most is csak lvl50-es legyek :)
      Jelenleg lvl25-40es területeket fedezgetek fel, a személyes storyban is csak lvl40 környékén járok, és a lvl30as dungeont láttam csak eddig story modban. Még csak r11-es vagyok sPvP-ben, és egyetlen szakmám sincs, ami maxolva lenne. Szóval még hónapokig lesz elfoglaltságom a játékkal.
      Pár dolgot azért ne felejtsünk el, ez csak az alapjáték, mindenféle kiegészítő nélkül. Az utóbbi hetekben minden energiája arra ment el a fejlesztőknek, hogy a hibákat javítsák. De biztos vagyok benne, hogy minőségi kiegészítőket fognak hozzá csinálni, hiszen ez az első részben is így volt. Szinte biztos vagyok benne, hogy lesz új sPvP helyszín, valószínű újabb PvP játékmód, és bőséges tartalom a PvE részhez is.
      Szombaton a klánunkkal egész napos WvW-re készülünk, biztos vagyok benne, hogy ez a második ilyen akciónk is jó szórakozás lesz. Ugyanakkor azt mondom, hogy ebben a játékban is, akárcsak a GW1-ben a PvP a lényeg, hiszen sokkal jobb élő ellenfelekkel küzdeni.
      Örülök, hogy még a közelében sem járok a 80as szintnek, és még hetekig-hónapokig lesz elfoglaltságom az után is, hogy ha elértem a lvl80at. :)

      • Greco20
        2012. szeptember 13. - 22:59

        ennyi a lényeg én is így vagyok vele

      • infernaleuro93
        2012. szeptember 14. - 10:44

        Nekem 80 után is lesz elfoglaltságom bőven. Vissza-vissza fogok járni a régebbi helyekre néha eventezni. Kiakarom vinni az összes instát explorablen, és akár egyszer ki is farmolni a setteket. SPvP alap hogy tolom, jelenleg is tartom a napi 1 rankot most vagyok rank 15-ös és nekem így tökéletes a játék. Minden nap fejlődök egy rankot SPvP-ben aztán marad kis időm még PvE-zni. :) Szerintem a játékban rengeteg a lehetőség a Mini gamektól kezdve a WwWwW-ig színes és nagy a választéka. Aki LvL 80-on megunta hááát…erre igazából nem tudok mit mondani, szerintem vagy nem tudja hogyan kell játszani vagy világ életében csak a WoW-al játszott és emiatt talán nem érti a játék lényegét. Ámen!

  11. Greco20
    2012. szeptember 13. - 22:02

    jah igen és az a 2% aki itt is 80as lett 2hét alatt hát istenem így jártatok kellett rohanni

    • Attila1987
      2012. szeptember 13. - 22:20

      haha pontosan, egyetértek ;)

    • 2012. szeptember 13. - 22:32

      Nálunk akik két hét alatt 80-asok lettek (30 főből 5 ember), most kezdik az explorable farmolást és most kezdik igazán élvezni a csapatjátékot PvE-ben. Baromi nagy dobás, hogy 50-esek és 80-asok együtt pucolhatják ugyanazt a dungeont és néha még érdemesebb behozni a kisebb altot, ami épp jobban muzsikál az adott compban, mint a 80-as, csak mert olyan profession, ami jobban kell a csapatba.

    • Kozzy
      2012. szeptember 13. - 22:42

      A Variance 500 fős guild kb 30%-a már 80-as, és az emberek 50%-a már 50-es szint felett van..és még csak kicsivel több mint 2 hét telt el. Kétlem hogy ez a PvE tartalom egy átlagos játékosnak 2 hónapnál tovább tartana..aki meg az átlagnál többet játszik 1 hónapon belül “elunhatja” magát. Mert be kell valljam engem nem motivál annyira a skin hogy nekiálljak visszamenni akármelyik dungeon-ba és explorable módban kb több mint 40x lemenjek hogy meglegyen a szett skinje. Amúgy is..ahogy írták is itt feljebb..számomra se az elvárt szintet hozzák a dungeon-ok. Ne azért legyen nehéz mert megszorozzák egy mob sebzését és HP-ját 10-el és nesze neked itt a boss..nem elég változatos, nem kellenek jó taktikák..és így is csak csomószor meghal az ember és visszarohangál..nekem ez nem annyira jön be. A várva várt Orr sziget meg pár nap után unalmas, ugyanazt a kb 10-15 event-et “farmolni”..
      Visszaszinteződni kis szintű zónákba nem igen éri meg, kevesebb xp/karma/pénz mint 80-ason, a loot az adott szintre esik (minimális az esély a saját szintedhez).
      Összességében én tovább kitartó PvE kontentre számítottam. A szintezés során imádtam, tök jó volt, de most hogy kb minden megvan amit akartam, már nem olyan izgalmas.
      Marad az altozás, a WvW és az sPvP.

      • Greco20
        2012. szeptember 13. - 23:04

        www és spvp pontosan, én ezért vettem meg a játékot nem csalódtam

      • Attila1987
        2012. szeptember 13. - 23:16

        Nem akarok senkit se megbántani, de szerintem 2 hét alatt 80 úgy, hogy már a pve tartalom is unalmas ott már inkább az a baj, hogy kicsit “besokalltak” a rengeteg játéktól (mert ehhez nem elég a napi 2-3óra), szerintem ha 1-2 napra kicsit elfelejtenék a játékot és más mmoval se nagyon foglalkoznának akkor sokkal jobban élveznék a játékot újra egy ideig.
        A másik dolog, hogy ha a pvp részt teljesen el is felejtjük akkor is az altozás nem hiszem, hogy unalmas lenne mivel sok kaszt van és mind élvezhetőnek tűnik nem beszélve a story vonalakról szóval még így is több hónapig biztos leköti azt is aki mindennap kockul előtte.Szerintem nem szabad “elkapkodni” és úgy kitart az élvezet még a köv. kiegig is…
        De ez persze magánvélemény mindenki úgy játszik ahogy akar…

      • paprika
        2012. szeptember 14. - 14:22

        Az orr terület nekem is kicsit csalódás. Az elmondott partraszállás feelingből piszkosúl semmit nem láttam.

  12. 2012. szeptember 13. - 23:40

    Csatlakozom. Napi 1-3 óra játékkal és 5 karakterrel felbecsülni sem tudom, mikor érek majd végére a PvE tartalomnak.

  13. Jack_x
    2012. szeptember 13. - 23:41

    Ha már ennyire az endgameről beszélgettek, tessék itt egy link:)

    https://www.guildwars2.com/en/news/the-endgame-reimagined/

    • front3r
      2012. szeptember 13. - 23:52

      Ezt de jó lenne lefordítani! :)

  14. Fenrir
    2012. szeptember 13. - 23:55

    Én napi 8 óra meló (+kb 40 perc oda vissza út mellett, nem számolva az itthoni teendőimet) max 1 nap 4 órám van a GW 2-re. Ezalatt az idő alatt annyi lehetőséget ad a játék ami bőven leköt/ leköthet akár hónapokra is. Van egy 63-as thiefem, de poénból indítottam 1-2 napja egy warrit és az nagyon bejött , szóval azt viszem, és 27-e óta még mindig nem unom.
    Én aktív wowos voltam 2006 nyarától 2009 nyaráig, igazi raides, pvp-s, mindenes jószág. Megjártam az Aiont 4 hónapig, Rifteztem, Teráztam ( mondjuk többet bétát, mint a megjelenés utánai véglegest) valamint az összes nevesnek vélt MMO bétáján ott voltam ( SW: TOR, FF 14 stb), és tudom ezek a játékok mit tudnak/tudtak felmutatni az évek alatt.
    Ezen játékok jó része azért tartja bent az embert mert :

    – Fizettél érte, ergo nem akarod a pénzed veszni látni, így akkor is játszol ha éppen nem igazán lenne rá motivációd
    – A szintezés ezen játékoknál nem túl gyors, így egy átlagos játékos heteket, esetleg 1-2 hónapot is eltölt ezzel mire max szintre ér
    – A belépő Dungeonok-höz jó gear kell amit nem 1 nap kemény grindelést fog eredményezni, de meg kell csinálnod mert a belépő Dungeonok nyitják meg az utat a kemény instákhoz , ahol vár az end game gear amibe te lehetsz az über állat. ( Ez kb már 3-4 hónap volt egy átlag playernek legjobb esetben)
    – A crafingot húzni nagyon nehéz, így vagy farmolod a nyersanyagot vagy a mobokat zséért, hogy az AH-ból tudj vásárolni ( Nem tudom mi a helyzet most pl a Tera-ba, de ott 2 hónapja maga volt a pokol húzni egy szakmát)
    – PvP-be a komoly gear különbség még azonos szintűek esetében is IGEN látványos, Epic pvp geares csóka 8-9 ütésből fekszik, szegény casual csórikám 2-3 max, és akkor nem jött össze a crit chance sem. Ez egyeseknek motiváló, his akarják látni, hogy eltaposnak mindenkit a kiérdemelt gearjükben, még akkor is ha ehhez nem is kell sok skill.

    Nos , hogy ebbe mennyi az élvezeti faktor ? Ez egyén függő, de én pl ebbe beleuntam az évek alatt. Akinek ez megfelel, sőt ez kell (!) nem kell megállítani, elvégre ezek a játékok bizonyítottan kitudnak szolgálni egy nagyon nagy vevői kört.
    Ellenben ezen emberek kérem ne kérjék ,hogy a GW 2 is beálljon a sorba. Éppen egy olyan játékról beszélünk mely változtatni akar, és eltépi azokat a láncokat melyek megkötötték ezt a műfajt és sablonosították.
    A játék jelenleg még az első hónapján sincs túl, és remekül teljesít, a tartalom pedig jönni fog, az Anet nem őrült meg, és tartani fogja ami megígért. 2005 óta ismerem ezt a csapatot, rájuk lehet bízni ezt a játékot, figyelni fognak rá, és meghallgatják a játékosok véleményét. ( Így ha valami zavar irány a belső fórum, mond el nekik mi nem tetszik , és szerinted, hogy lehetne jobbá tenni azt)
    A support és a kommunikáció is fontos a player, és a készítők között. Ilyen aktív, családias környezetet kevés MMO tud felmutatni. ( Vannak negatív tapasztalatok persze egyeseknél, de ezek elenyészőek, és remélhetőleg megoldódnak)
    Valamint 1 dolog nagyon fontos : Nem lehet mindenki igényeinek megfelelő játékot készíteni…ez sose lesz lehetséges.

    • 2012. szeptember 14. - 00:03

      Halálosan gyűlölöm a hagyományos MMO-kban, hogy két, maximális szinten álló karakter ereje között 2-3-4-5-szörös különbség is lehet, pusztán a gear miatt. A játékosoknak kéne harcolniuk, nem a felszerelésüknek.

  15. 2012. szeptember 13. - 23:58

    front3r :
    Ezt de jó lenne lefordítani! :)

    Aki a GW2-vel játszik, annak illik tudnia angolul, de egye fene:
    “Megváltottuk a világot a GW2-vel, a játék nem ér véget a 80. szinttel és a 100% elérésével, folyamatosan jönnek majd az új tartalmak.”

    • front3r
      2012. szeptember 14. - 08:45

      Épp ezaz hogy nem kell angol tudás sem, annyira baráti a játék. Ennyit még én is le tudok szűrni a cikkből amúgy, amennyit kivettél, de kíváncsi vagyok a részletes cikkre is, és szeretném magyarul olvasni!

  16. MiowMiow
    2012. szeptember 14. - 13:27

    A Gw2-ben az is fantasztikus szerintem, hogy a gearelődési rendszere és a fizetési modellje miatt simán megfér egy fizetős mmo mellett is. Más f2p játékokhoz képest pedig szinte pofátlanul sokat ad. Az meg hab a tortán, hogy a prémium szolgáltatásokat is meg lehet venni goldért.Ilyen jellegű szolgáltatásokért pl. server transfer, különleges mini-pet a havi díjas Wowban is külön kell fizetni. Én nagyon szeretek raidelni ezért a Pandát is meg fogom venni, de emellett rendszeresen játszok majd a Gw2-vel. Nagyon könnyen elképzelhetőnek tartom, hogy többet, mint a Wow-al. Ugyanis ott az aktuális raid, amivel 6-8 hónapig kell kihúzni baromi unalmas úgy 2 hónap után. Gearfarm valor cap maxolásnak meg van egy kötelező jellege. Kötelező irodalmat is azért utálnak olvasni a gyerekek, mert kötelező. A Gw2 nekem ezzel szemben egy sokkal kötetlenebb játék, egy mmo játszótér, ahol mindig azt csinálhatom, amit akarok.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: