Reklámok
Kezdőlap > Blog, Guild Wars 2 játékmenet > Élmények tapasztalatok az elmúlt napokról fű alól~

Élmények tapasztalatok az elmúlt napokról fű alól~

Ma reggel késztetést éreztem, hogy végre összeszedjem a gondolataimat a játékkal kapcsolatban indulás óta. Ez lett belőle:

Kezdem az erő sötét oldalának elemzésével:

Sajnos a Guild Wars 2 sem tudott elrajtolni bugmentesen. Kicsit megmondom őszintén én is csalódott vagyok. A legfurcsább számomra az, hogy a legelső press bétától az első béta hétvégéig sokkal stabilabbnak tűnt minden funkció.

Persze azóta sokszoros terhelést kap a játék, de apró jelek már akkor is mutatkozhattak volna a fejlesztők számára, hogy itt gáz lesz. A terheléses problémákba jobban nem is mennék bele, hiszen ezt már megtette endrosz korábban. Akit érdekelnek a részletek, olvassa el.

A legbosszantóbb, hogy átérzem a helyzetüket. Mivel a játék rengeteg ponton használta a login szervert (ha jól sejtem a Traiding Post és a Guild funkciók esetében is), így az extrán terhelődött akkor is, ha már húsz szint és tizenöt pvp meccs óta nem is láttad a login képernyőt.

Sajnos, ha ilyen összetett funkciókat akár csak egy-két helyen még az elején a loginra kötnek be, majd azt kiszedik, olyan dolgok borulhatnak ami miatt alapjaiban kell(het) újraírni bizonyos kódrészeket. Ezért is lehet az, hogy most malmozunk és hol működik a guild chat, invite, stb… hol nem.

Persze én csak webprogramozó vagyok, de amennyi belelátásom van az ilyen dolgokba, úgy érzem most a pizzafutárokat hajnali kettőkor sem kímélik az ArenaNet programozói. Azt pedig nagyon jó jelnek tekintem, hogy ma már vissza merték kapcsolni a TP-t. Talán legkésőbb egy héten belül értelmesen fognak működni az alapfunkciók? Azt hiszem sokan örülnénk neki…

Na de szerencsére a pozitív élmények messzemenőkig jó irányba billentig a mérleg nyelvét:

Az első és legjobban tetsző rész az a personal story. Eleinte úgy gondoltam, hogy csak mellékes funkcióként fogom néha csinálni, de egyszerűen nem lehet abbahagyni. A béták alatt indított Human karakteremhez képest a most indított Human Warrioromat szándékosan homlokegyenest más beállítottságúnak készítettem el és természetesen teljesen más történeti hátteret adtam neki.

Arra számítottam, hogy a párbeszédek mások lesznek, meg talán egy-egy karakter, de a helyszínek és az események nagyjából egyezni fognak. Ehelyett amit kaptam az egy teljesen más vonalon futó sztori, amiben egyedül Thackeray a közös pont. Persze a végén gondolom minden sztori összefut… de mikor!? Még csak a 20-25-ös szintű történeti részeket csináltam meg, de még így is nehéz belegondolni, hogy hány faj/beállítás kombó létezik eddig a pontig. Ráadásul tényleg a menet közben meghozott döntéseink is nagyban befolyásolják a további kimenetelt.

Én nem hittem el a tündérmesét amiket megjelenés előtt hangoztattak a personal story-ról, de már kezdem érezni, hogy nem volt itt semmiféle félrebeszélés. Bizony igen sok karakter slot és kitartás kell ahhoz, hogy valaki minden egyes történeti ágat végigjátszon.

Dinamikus eventek:

Na de persze a játék pve része nem csak a személyes történetünkből áll. A srácokkal sokat beszélgettünk a tegnapi nap folyamán arról, hogy mennyire sikerült forradalmira a dinamikus event rendszer.

Az a személyes tapasztalatom a témával kapcsolatban, hogy kicsit tényleg túl sűrűn indulnak újra még mindig az események. Ez által pedig elvesztik azt a varázsukat, hogy eszméletlenül-nagyon meg akard védeni az adott várost. Miért? Engem eszméletlenül zavar, hogy hatalmas csata közepette megvédtem egy falut a kraitek támadásától, visszaszorítottuk őket,  nyertünk és mindenki örült…

Elmentem tíz percre a géptől és azt láttam, hogy holtan fekszem a földön és a krait megint ugyanazt csinálja. Természetesen a waypoint elérhetetlen volt emiatt. Ennél viszont durvább a Kessex Hill déli részén található egyik waypoint, ami gyakorlatilag szinte soha nem elérhető, mert folyamatosan támadják az undead-ek a várost. Egyszer ennek a védésében is részt vettem, majd mikor öt-hat perccel később földre kerültem nem messze onnan, már nem tudtam visszamenni, mert nem találjátok ki! Az élőholtak ismét ostromhoz kezdtek!

Persze voltak olyan event láncolatok is amiket nagyon jó móka volt megcsinálni, így a kentaur erőd és a mellette fekvő kis város csatározása.  Amikor segíthettem a helybélieknek házat építeni és valójában én építettem újjá a falu egy részét, szerintem egy könnycseppet is hullajtottam, annyira tetszett. Természetesen itt, ha a kentaur erődöt végig sakkban tartják a játékosok, akkor nem kell soha felépíteni a házakat, mert nem tudnak kitörni az erődjükből!

A lényeg az az, hogy a dinamikus eventek tényleg dinamikusak , de nem fognak örök életre lekötni senkit. Egy eventet szerintem megcsinálunk egyszer… kétszer… harmadjára viszont már tudjuk mi fog történni és nem lesz akkora élmény. Ettől függetlenül tényleg óriási előrelépés még a WAR public questjeihez képest is, nem hogy a static csoda MMO-khoz képest. Azt pedig szerintem senki nem gondolta komolyan, hogy egy zóna eventjei végtelen óraszámú szórakozást nyújtanak, csak mert dinamikusak! :)

A játék többi részéhez még nem volt komolyabb szerencsém éles indulás óta. Sajnos a WvW teljesen játszhatatlan a jelenleg sorsolt ellenfeleinkkel, dungeonokban még nem jártam és a structrured pvp-re sem jutott még időm. Majd… időnk mint a tenger…

Reklámok
  1. Ikkoboo
    2012. augusztus 30. - 11:23

    A guardian személyes storija nagyon brutál vagy bugos. Már vagy a harmadikban vagyok ami ilyen folyton halós. Van 2 npc akiket megölnek és utána 6 mob meg a boss ugrik rám. Nem is értem hogyvan ez tervezve vagy mire.

    • 2012. augusztus 30. - 11:27

      Hanyas szintű vagy és hanyas szintű sztori részt próbálod? Nekem az a tapasztalatom, hogy egy szint pluszban nem árt lenni a sztori részlethez képest, hogy könnyedén megugorható legyen.

      (Illetve kasztonként nincs eltérés a történetben egy guardian ugyanazt kapja, mint egy elementalist, ha ugyanazokat a döntéseket hozza.)

      • DhieV
        2012. augusztus 30. - 11:41

        Lebutítja a karit annyias szintűre, ahanyas a sztorirész, nem? Max annyival lesz könnyebb, hogy többféle skilled – jobb cuccod van.

      • 2012. augusztus 30. - 11:47

        Max annyival lesz könnyebb, hogy többféle skilled – jobb cuccod van.

        Pontosan, illetve a traitek is hozzájönnek. Ez így pont elég, hogy könnyítsen kicsit.

      • 2012. augusztus 30. - 12:30

        Ez hülyeség, én a 24es sylvari guardianomal megcsináltam az ajánlott 30as personal sztorit is.. a 29es főboss megölésével együtt.. Igaz ezek csak ranged fegyverrel, kiteolással kivitelezhetőek, de alkalmazkodni kell.. Warriorral is inkább minimum 3-4 szinttel gyengébb vagyok, mert így mindig esik zöld szintű tárgy és majdnem minden mob kéket is dob.

    • baldur86
      2012. augusztus 30. - 12:26

      Nekem eddig egy ilyenem volt csak szerencsere, nornok, elveszett kurt tortenetszal.
      Az egyik resznel hullamokban idezodtek egyre kemenyebb mobok, de meg az elso hullamban erkezo impek 10 mp alatt legyaktak a 2 npc-t. Utana, ha mar 10en vannak rajtad, hiaba allsz fel a foldrol, par masodperc mulva megint fekszel.
      Kileptem az instabol, es nemsokkal utanom kijott egy guardian is meztelenul:)
      irtam neki, egyutt lementunk, ketfele osztottuk a mobokat, sima ugy volt. Szal erdemes ilyenkor keresni vki, ha mindenkinek nehez, akkor konnyen talalsz tarsat a kornyeken.

      • Kozzy
        2012. augusztus 30. - 12:38

        Én szólóztam ezt a feladatot. Szóval meg lehet csinálni.

      • baldur86
        2012. augusztus 30. - 14:12

        Igen, tény, hogy én kicsit alulgearelt vagyok úgy általában. De amikor ott álltam az insta előtt, szinte mindenki párban ment le. Úgyhogy gratulálok, hogy egyedül végigvetted :)

    • Excel
      2012. augusztus 30. - 20:29

      Ugyan ez van velem is, ált azonos szinten megyek. A pajzs mintha nem is lenne, 3-an rámmásznak már esélyem sincs. Szintén Guardian vok. Szerintem nem rosszak a cuccaim…

  2. 2012. augusztus 30. - 11:31

    Huh, volt hogy 4 szinttel voltam lejjebb mint az ajanlott kisse huzos volt volt ahol pedig (nekem) lehetetlen ugyhogy szinteztem es visszamentem.

  3. anderiana
    2012. augusztus 30. - 11:35

    alig várom, hogy játékba kerülhessek:) Remélem jövőhétre azért sok mindent helyre tesznek, de szerintem teljesen normális, hogy kezdetekben még nem minden tökéletes. Én személy szerint meglepődtem, hogy “csak” ennyi probléma merült fel.

  4. arctica73
    2012. augusztus 30. - 11:51

    Megcsináltam már jó néhány eseményt a személyes történet vonalon, és úgy láttam, hogy elegendő az ajánlott szinten lenni, esetleg eggyel alatta. Nem volt mindig egyszerű, néha többször kellett próbálkozni, taktikázni, de szintezés miatt félbehagyni – eddig még – egy küldetést sem kellett.

    A személyes történetben nekem is végtelenül tetszik a változatosság. Az eddigi küldetések során már vagy 3-4 alkalommal kellett választanom, és ha éppen nem azt tettem választotta, volna, amit, valószínűleg egészen más küldetés következett volna. Az árvaházat mented meg, vagy a kórházat? A barátod életét mented meg, vagy megakadályozod, hogy a banditák megmérgezzék a város kútjait? Lerohanod a banditákat, hogy információt szedj ki belőlük, vagy a bandavezér elhunyt kedvesét idézed meg az Alvilágból, hogy kikérdezhesd? A döntés rajtad áll és szerintem ez nagyon jó. :)

    • anderiana
      2012. augusztus 30. - 12:00

      érdekesnek hangzik:):):)

      • Kozmo
        2012. augusztus 30. - 12:57

        ˝Amikor a kisérleteim során létrehoztam egy energiakockát, sose hittem volna, hogy hasznosíthatom.
        A quantum deuterizált monostabil vibrator hibát okozott a cpu memoria kristályának szerkezetében. :D
        A lényeg, hogy így lett jó egy reaktorba, ami mellékhatásként elpusztíthatja egész Tyriát (a sárkányokkal együtt)….. ˝

        Szerencsére ˝csak˝ egy dimenzió kaput nyitottunk, ahonnan özönlöttek…..˝

        Részlet egy asura ele naplójából.

      • 2012. augusztus 30. - 14:50

        Kiráály:) A nornoktól tudsz idézni?:)

  5. Naleth
    2012. augusztus 30. - 12:06

    Dinamikus eventnél annyi pozitívum van, hogy mivel kicsit gyorsak ezért pl én aki csak 1-2 órát tudok játszani naponta, simán megvan daily acsi is. Felmentem kicsit bányászgatni és frankón belefutottam vagy 8 eventbe és nem mellékesen a személyes sztori után a legtöbb TP-t ez adja
    Személyes sztorinál elég fontos a gear, különben fetrengős sztori lesz belőle, meg természetesen dodgeolni kell rendesen és megszakítani az ellenfelet.

  6. SaGaIn
    2012. augusztus 30. - 12:06

    Igazából nincsenek jobb meg rosszabb választások néha két rossz köül kell választanod vagy két jó közül de igazán jól sosem dönthetsz, és ez picit zavar. de csak picit :D

  7. panoz
    2012. augusztus 30. - 12:07

    Személyes történetnél legalább egyező szintűnek érdemes lenni, ha már eggyel alatta vagy bár úgy-ahogy megcsinálható de nagyon kínkeservesen.

    • Kretusz
      2012. augusztus 30. - 12:13

      magasabb szintünek meg azért nem érdemes lenni, mert a reward az az ajánlott szinttel egyező, így magasabb szinten már van rajtad jobb, igy nem nagyon használható

      • 2012. augusztus 30. - 12:32

        10-es szinten már olyan pisztolyt gyártottam amit 15-ön fogok tudni hasznalni :D

    • aarrnnoolldd
      2012. augusztus 30. - 12:39

      Nem olyan nehéz az csak taktikázni kell én pl 25ös küldit csináltam meg 15ös nornommal íjjal futkározva :D

    • Kozzy
      2012. augusztus 30. - 12:42

      Én simán csináltam személyes történeti feladatokat kb 2-4 szinttel kisebben. Kicsit nehezebb mint azonos szinten, és nem mindegyiket lehet megcsinálni..

  8. Lutargos
    2012. augusztus 30. - 12:14

    Hát ez nagyon kemény xD

    • saulosman
      2012. augusztus 30. - 12:22

      Aztán Zhroak vezetésével elinditottunk egy hadjáratot. Bevettünk egy campet, majd egy tornyot, de a hatalmas Far Shiverpeaks sereg másodpercek alatt szétszedett minket. Majd végül ismét bevettünk egy kisebb várat, azt teleraktuk siege cuccokkal, és képesek voltunk megvédeni. Innen elindultak mindenfelé társaink, és további 4 pontot foglaltak be, utána pedig a borderland-ünk keepjét is visszaszereztük.

      • saulosman
        2012. augusztus 30. - 12:23

        Zhorak*

    • 2012. augusztus 31. - 17:26

      Nincs ebben semmi csoda, egy full pop szerver low-ok ellen… egyszerű zerg, 50 vs 1 csaták

  9. saulosman
    2012. augusztus 30. - 12:25

    Dinamikus események engem az elején nem fogtak meg annyira. Tetszeni tetszettek, de nem volt olyan nagy szám. Aztán eljutottam Harathi Hinterlands-re, ami egy csomó meta-eventből álló 35-45-ös zóna. Az eventek pörögtek egymás után, és néhány boss csata hihetetlenül jól meg lett csinálva.

  10. 2012. augusztus 30. - 12:38

    cquenc3e :

    Ez hülyeség, én a 24es sylvari guardianomal megcsináltam az ajánlott 30as personal sztorit is.. a 29es főboss megölésével együtt.. Igaz ezek csak ranged fegyverrel, kiteolással kivitelezhetőek, de alkalmazkodni kell.. Warriorral is inkább minimum 3-4 szinttel gyengébb vagyok, mert így mindig esik zöld szintű tárgy és majdnem minden mob kéket is dob.

    Sehol nem írtam azt, hogy lehetetlen lenne, csupán azt mondtam, hogy könnyebb. Ez nem értem miért is lenne hülyeség… o.O

  11. Merlinside
    2012. augusztus 30. - 12:38

    Sziasztok kicsit offolok,

    Desolation szerveren keresnék magyar guildet, guild warsban kezdő vagyok de sok mmo-val játszottam, sokat vagyok online 20 vagyok.
    Az előzőhöz hozzáfűzbe tegnap véletlen megnyomtam a B betüt ahol nekem is előjött kicsit elcsodálkoztam, hogy a desolationnak volt 360 000 pontja a másik kettőnek összesen nem volt 200 000 .

    Xfire, skype, ts3 , működő mikrofonom is van
    Xfire: fenix93115
    Skype: gkko93
    email: valaki1010@citromail.hu

  12. SaGaIn
    2012. augusztus 30. - 12:45

    Igazán csinálhatnának valamit ezzel az erőforrás hiánnyal mert ez így egy katasztrófa chat is késik 20 percet nincs partyzás instázás… stb… és még hír sincs róla mikorra várható változás, nem kicsit méretezték alula dolgokat

  13. Paprika
    2012. augusztus 30. - 12:47

    Az gond a terheléses problémákkal, a trading posttal és egyebekkel hogy ezek igen szép arhitekturális problémákra utalnak amelyeket nem pár sor javítás kijavítani. Sőt, azt is el tudom képzelni hogy még nem is tudják hogy fogják megoldani a trading post problémáját. A befektetők gondolom nem akarnak még pár 1000 szervert vásároltatni, mert akkor már nem lennének olyan szépek a számok, de így meg nagyon kreatívnak kell lenniük.

    Érdekes kérdés egyébként hogy a játékosok mennyi idő után kezdenek el igazán lázongani. Hamarosan 1 hete nincs TP. Mi lesz ha már 2 hete vagy 1 hónapja nem lesz?

  14. Manitu
    2012. augusztus 30. - 12:51

    Nem olyan veszes a szemelyes tortenet, de annal erdekesebb. Volt olyan, amiben sokszor haltam es vert izzadva lett meg, de olyan is hogy 5 szintel magasabbat is gond nelkul megcsinaltam.

  15. Ikkoboo
    2012. augusztus 30. - 12:58

    Olvastam egyszer valami játékban megszünt a pénz vagy valami ilyesmi volt és a játékosok elkezdtek egymással cserélgetni és kialakult egy uj rendszer.
    Sajnos nincs pénz most vagyok 30 de nincs 30 ezüstöm. Egy javitás 80 copper és párszor megöltek már. Nincs copper ore sem ráadásul csak egy zónában gyüjthető.

    • 2012. augusztus 30. - 13:04

      Kvázi a GW1-ben is átvette kicsit a pénz szerepét az ecto a drágább cuccoknál mivel limitálva van a kp.

  16. Zen Paradox
    2012. augusztus 30. - 13:00

    Dinamikus eseményekkel kapcsolatban legemlékezetesebb élményem:

    Brisban Wildlands-ben kószáltam minden különösebb cél nélkül, csak felfedeztem a tájat. Éppen egy point of interest felé közeledtem, amikor bevillant az új esemény: kis skritt falucskát megtámadták a rabszolgatartók, mentsem meg őket. Kiderült hogy a falu megegyezik a POI-val ahova tartottam, egy kis barlangban feküdt. Nagy mellénnyel berongyoltam, hogy majd én megmentem őket nem gond, mert kb 10 szinttel magasabb voltam a területnél viszonlag jól gearelt guardiannal. Hát a környéken én voltam az egyetlen játékos, és 6 meglepően erős támadó volt, ezekből hármat levágtam, de kifogytam a skillekből és a maradék három bedarált engem. Oké teleport a legközelebbi waypointhoz, rohanok vissza a faluba. Sajnos elkéstem, még látótávolságban láttam hogy a rabszolgatartók ott terelgetik az úton a skritteket, rohantam utánuk hátha még nem késő… Egyszer csak a csapat odaért egy inquest bázishoz, szépen beterelték a foglyokat, event failed. De már jött is az új event: szabadítsam ki a foglyokat a bázisról. :) Szerencsére ott összetalálkoztam egy elementalista játékossal, és kettesben szépen kipucoltuk a bázist, sikerült a küldetés. :) Szavakkal nem tudom visszaadni, mennyire magával sodró volt az egész kaland és mennyire élveztem minden percét.

    Amúgy Brisban Wildlands sok érdekes dolgot tartogat a felfedezőknek, a másik kedvenc helyem a kis asura kutatóbázis, ahol a kapuk frekvenciájának hangolásával kisérleteznek. Beszélget két tudós, vitatkoznak hogy legyen a kapu beállítva. Aktiválják a kaput hogy leteszteljék, és özönlenek át rajta a monsterek, új esemény: védjük meg a tudósokat. Az asura párbeszédek nagyon el vannak találva, jókat nevettem. :) És nem utolsó szempont, hogy elég jó volt a loot, pottyantak zöldek is. :)

    Bocs a wall of textért.

  17. chutbert
    2012. augusztus 30. - 13:05

    Hat WvW ban nalunk se jobb a helyzet gandzsaran:D mi desolation szerverrel vagyunk osszezarva es allitom nektek az egesz szerver ott ul es ahogy sejtettem mindent zergelnek es megnyerik.

    Ez az AH dolog ez kezd nagyon kellemetlenne valni + tegnap lementunk AC-be es nem viccelek fel oran at szenvedtunk hogy egyutt tudjunk jatszani hol en maradtam le ok voltak 4en volt hogy 5 en 4 helyen voltunk…szal ezek a dolgok egy OBW kijohettek volna ahogy a terheles es meg sok minden mas siman lett volna 1 honapjuk hegeszteni nem ugy mint most elesben, hogy ha epp nem kapok “inkorrekt paszword” errort es vag ki a jatek, igazabol az overflow miatt nem tudok egyutt jatszani, vagy csak nagyon korulmenyesen a barataimmal. Az meg mar nonszensz hogy csencselni se tudok mert mar a mail se mukodik szal uszott a LA “trade” csatorna spammolasa mert ugysem tudok semmit se kuldeni (szakmazashoz nincs erom farmolni a silvert mert ebben a jatekban ugye nem kell). Ja es a kamera kezeles LAnal van egy kutba esos jump challenge konkretan charral alig birtam megcsinalni mert olyan dolgokat muvel a jatek hogy nem latom a karakterem beakad a cseppkovekbe a kamera a karaterem megy tovabb csak eppen a camera man nem kovet es nem kell ecsetelnem, hogy egy ilyen kihivasnal ez biza igen sokat szamit! Kaszt balansz se nagyon van engivel tolom de annyi gombom van amit nyomogatni kellene, hogy polipkent is keves lennek es messze nem erzem az az OP erzes mint pl. egy rangernel vagy elemnel ugy se ha kiteket valtok (kivetel langszoro na az rulz). A raadas (szemelyes trollcrying): Ez a “tudunk rola / dolozunk rajta kemenyen/ legyel turelemmel” dolog igen uncsi, ertem en hogy valamit oda akarnak irni, hogy tudd szenvednek erte.

    Ami jo viszont minden mas az instak bar nemelyik boss borzalamasan nehez (a hulye elem/mesmer paros) viszont jopofan vannak megcsinalva. A jatek iszonyu hangulatos minden teren elkepeszto az a latvany (nem grafika feltelten hanem ahogy fel es meg vannak epitve a hazak teruletek varosok). A jump challenge-k iszonyu jok ez alol LA kutbaesos JC-je a kivetel mert ott nornal, charral iszonyu korulmenyes a beragado kamera miatt. Ami szinten jo az a szakmazas regen elveztem ennyire a szakmazast reggel kave mellett elborult elmevel fozom a citromos sutiket egy egy alapanyaghoz tartozik jo par recept szal nem lesz uncsi amig eljutsz addig, hogy az osszes recepted meglegyen.

    Nah ennyi eleg csak mar valahol ki kellett adnom magambol a keserusegem. Bizom benne zaros hataridon belul javitanak mindent es a mult homalyaba vesz ez az egesz. Ha megsem visszanezek 2 honap mulva ugysincs elofizu. (+1).

    • Lutargos
      2012. augusztus 30. - 15:10

      Háháhá! :D Fissure of Woe borderlandsnél a bal alsó saroknál a Bluebriar vár az én guildemé volt még tegnapig hétfőtől egészen a restartig és teljesen fullos volt a kicsike :D

      Itt is egy kép:

      http://gank.hu/2012/08/29/a-serenity-kis-varacskaja/

    • Destred
      2012. augusztus 30. - 20:20

      énis charral játszom, és pont ugyanazt a puzzlegame-et csináltam, és nekem is nehezemre esett, hogy nem látok az ég világon semmit:D
      aztán a barátnőm átvette és próbálkozott, és úgy, hogy engineer vagyok, nagy nehezen át tudta lőni magát egyik helyről a másikra, miközben alig látott valamit. de anélkül szerintem kb lehetetlen lehet azt megcsinálni:D

  18. lanesrA
    2012. augusztus 30. - 13:21

    Arra egyébként van/lesz lehetőség, hogy a karakter kinézetét utólag módosítsuk (pl. “fodrász”)?

    A másik, hogy csak nekem tűnik az elementál kicsit gyengusnak, vagy én bénázok nagyon?:) 3 ellenfél esetén már tuti halál, bármit is találok ki, és ilyen eset a storyline alatt többször is előfordul. Ennyi ellenfél elől nem lehet elmozogni + sebezni, viszont 3-4 harapás/ütés és már fexik is, a healing skill pedig túl sokat nem segít, max 1-2 mp-t.

    • Manitu
      2012. augusztus 30. - 15:04

      En is elevel tolom, es szerintem meg neha kicsit OP. Queensdale ota folyamatosan magamnal 2-3 szinttel magasabb teruleteken rohangalok, egy ellenfel ritkan jelent kihivast, tobbnel kell dodgeolgatni meg healelni, de megoldhato. A water skillekkel olyan helyzetekbol vagtam ki magam, hogy mar lattam a fenyt az alagutban. Mozogni kell folyamatosan es valtogatni az attunementeket.
      Sok ground targetes skillje van, ami kiteolasnal jol jon, leteszed magad ele es atfutsz rajta. Mire befejezi a castolast pont oda er a mob, igy akkor is tudod sebezni ha vegig a hatad mogott lohol utannad.

    • arctica73
      2012. augusztus 30. - 15:14

      Az ele viszonylag könnyű kaszt, legalább is mindenkitől azt hallom. :-)

      De az igazság az, hogy szerintem bármelyik kaszttal játszol, az elején nem lesz könnyű, egészen olyan 10-15-ös szintig. Szerintem a trait és a fegyverváltás unlock nagyon sokat segít. Különösen a trait. A megfelelő build és trait vonal kiválasztása és fejlesztése nagyon sokat javít a helyzeten.

      Én mesmerrel nyomulok, és még az első szinteken voltak gondjaim, a trait unlockot követően azok megszűntek. Korábban a kb. velem egy szinten lévő moboktól elhasaltam, most meg olyan 3-4 fős kentaur őrjáratokat ölök halomra, amik nálam 2 szinttel magasabbak.

  19. Joker
    2012. augusztus 30. - 13:51

    Az előző kommentelőnek: én necróval kezdtem, és az elején nekem is nehéz volt több ellenféllel küzdenem a storylineban, amin én is meglepődtem.
    Tegnap a 16lvl-en 22-en küldit csináltam :D
    Az engem is érdekelne, hogy van-e vagy lesz-e lehetőség a karakter formálására?

    Ja és nekem pre-orderem van, és még beenged!!! Persze az eredeti game is itt van kéznél, de még nem kellett használni. Ma végre az accountot is meg tudtam erősíteni, de az eredeti gw2 kódot nem is kéri, sehol semmi.

    • nosferatue
      2012. augusztus 30. - 14:35

      Majd fogja kérni, jelenleg érvényben van egy türelmi idő azok részére, akik még nem aktiválták a végleges kulcsot.

  20. meridian
    2012. augusztus 30. - 14:21

    Sztem meg ha nem jelent volna meg már most a GW2 akkor meg a sírás ment volna az előrendelők részéről, hogy már kifizették áprilisban, de hol a játék a pénzükért. Nos itt van, lehet játszani, sztem közel tökéletes is lett. Hibák meg offline játékokban is sok szokott lenni, amit csak később javítanak ki, lásd hány patch érkezik egy-egy hagyományos játékhoz – ott is kifizetted az árát. Tehát különbség nincs, ez pedig egyébként jóval összetettebb rendszerű játék MMO mivolta miatt, tehát eleve több váratlan bug is van benne.
    De szó se róla, minden nap van valami javítás.

    Engem nagyvonalakban a Warhammer Online-ra emlékeztet, amire a mai napig jó visszaemléezni. Talán a GW2ből a két szembenálló frakció hiányzik, és a WHO-ban a térképeken lévő PVP zónák hiányznak kissé, de helyette kárpótol a sokkal több tartalom, personal story, outdoor group eventes bossok, és a WvW, és a sok apróság amire odafigyeltek… ja, és ezek után a wow pandát visítva körberöhögöm. WoW lore? Az ehhez képest egy emésztés utáni híg végtermék… :D Ebben a játékban tényleg van lore, meg sztori, nem a Wow-ban. Továbbá, a mostanság megjelenet TERA Online ehhez képest egy _üres_ ékszerdoboz csupán.

  21. Csabessz
    2012. augusztus 30. - 15:11

    HAli. másnak is van olyan gondja hogy csipcsup csak ugy kidobja és jön a bug report??? És baromi gyakran!

  22. babem
    2012. augusztus 30. - 17:27

    Tegnap este a Norn területeken 5-10 másodperces laggok voltak. Pedig mégcsak nem is voltunk sokan a környéken. Iszonyat volt játszani. Megyek az úton (legalábbis azt hittem) majd hirtelen képváltás, rajtam van 4-5 ellen s máris hulla vagyok. Abba is hagytam, azóta még nem léptem be, most inkább megnyugtatásképpen dolgozom is egy kicsit.

    • joezu
      2012. augusztus 30. - 18:51

      Velem is ugyanez volt ugyanott, érdekes volt, de a Sons of Swanir bázist így foglaltuk el… Elég zavaró volt, de már töltött új fájlokat a kliens azóta, reméljük ezt orvosolták…

  23. tcariddi
    2012. augusztus 30. - 17:56

    Nem rég csatlakoztam az order of whispers-hez, és azóta rájöttem, hogy a vigilhez kellett volna inkább. Most kezdhetek új karit :( :D

    • Corwen
      2012. augusztus 30. - 19:24

      min változtat hogy az ki melyik társulathoz csatlakozik?

      • tcariddi
        2012. augusztus 30. - 20:12

        A sztorin változtat. Azon, hogy kiknek az oldalán, és mit fogsz csinálni.

  24. Koko
    2012. augusztus 30. - 18:02

    Skacok! még Pre-orderes seriallal játszom. érdeklödnék, hogy hol és miként kell beirni a normál game serial kódjátúgy, hogy amit a Pre-orderbe létrehoztam karit az ne vesszen el!? Köszi köszi! :)

    • Vik
      2012. augusztus 30. - 19:53
      • Koko
        2012. augusztus 30. - 20:18

        megcsináltam…erre most nem enged be a login error 42re hivatkozva hogy nincs élrvényes accountom…mi a franc ez??

  25. Zamoya
    2012. augusztus 30. - 19:46

    Nem tudja vki hogy kell az ucso POI-t meszerezni? A Kessex Hills felirat mellett, a Viathan waypoint alatt…100 körbejártam és semmi…omfg sry az offért

    • 2012. augusztus 30. - 20:15

      Ha jól rémlik a közelben levő szivecskés NPcnél kell balra lemerülni van egy átjáró a föld ill. víz alatt.

    • 2012. augusztus 30. - 20:19

      a POI-tól délnyugatra van egy szív (Help Matlal collect truffles for her starving tribe.) ott egybarlang bejárat. Onnan vezet végig a járat.

  26. Gonzomagic
    2012. augusztus 30. - 20:03

    Sziasztok!!
    sajnos még nem tudtam a guild be inv et kérni,DE viszont már mennék Ascalonian Catacombs ba!!!!!este 10 ig dolgozom,fél 11 re otthon vagyok…,lenne este még jelentkező???
    ha igen írjatok ide pls 1 ingame nevet kit kersessek!!!
    remélem aztán lassan rendbe rakják a guild eket!!!
    a játék meg….,AAAAMAAAZING!!!:)

    • Almuska
      2012. augusztus 30. - 20:18

      Hello!
      Én mennék :D Arthien néven keress

    • 2012. augusztus 30. - 20:26

      Én is mennék, Saghron néven keress.

  27. Gonzomagic
    2012. augusztus 30. - 20:19

    ok,fél 11 körül írok rád!!!

    • Almuska
      2012. augusztus 30. - 20:22

      ok, remélem addigra beenged a login szerver xd

  28. Gonzomagic
    2012. augusztus 30. - 20:34

    kasztod/szinted??
    én lv 32 es necro vagyok…

  29. ADMR
    2012. augusztus 30. - 20:37

    A WvW is brutáljó lett! Én a Gunnar’s Hold szerveren játszok, (Whitesideon kezdtem de épp emiatt váltottam szervert, mert ott játszhatatlan volt a WvW) a GW1-böl már ismert [KISS] es srácokkal. Mi birtokoljuk a Garrison részt a Borderlandsunkon és annyira eseménydús dolgok vannak benne hogy több órára leköti az embert. Amikor mentek látjátok hogy fgolalják a Supply Campeket és egy kis csapatot kiküldenek a várbol megvédeni a pontot, mert külömben nem tudnánk Gépeket építeni a várvédésre és ez ösztönzi az embereket hogy mennyenek és csinálják. Tényleg egy nagyon jó élmény az egész!

  30. 2012. augusztus 30. - 20:40

    Vannak köztetek a Desoaltion szerveren? Mert ha igen akkor írjatok pls, elérhetőségem: Jace5913

    • Merlinside
      2012. augusztus 31. - 01:47

      Desolationos vagyok én is vegyél fel játék ban

      Lord Baelishh

  31. Gonzomagic
    2012. augusztus 30. - 20:44

    kasztod/szinted???
    én lv32 es necro vagyok

    • Lutargos
      2012. augusztus 30. - 23:15

      Én 71es human thief, holnap esrig lvl 80 se xp boost se craft (craft szintek 131 és 76)

  32. Arijuen
    2012. augusztus 31. - 07:08

    Engem mondjuk egy kicsit zavar, hogy a mini bossok soha nem dobnak semmi cuccot, már vagy 4 et leöltünk és semmi. :(

    • 2012. augusztus 31. - 09:39

      Igen. Legalább a Championoktól lehetne kapni fixen.

  33. Bruthex
    2012. augusztus 31. - 07:29

    Sziasztok. 28.-a óta játszom minden egyes szabadidőmben a Charr Warriorommal és azt kell, hogy mondjam, nem igen találok benne hibát. A Slot Skilljei eszméletlenül jók (bár szerintem a Frenzy-t nerfelni fogják, mert brutálisan darál, de tényleg). Két irritáló dolgot találtam talán a fejlődések során. Az egyik az, mint már fentebb is írták, hogy Rare lootok nem igen vannak a “mini bossokból” (már pedig szerintem kijárna az embereknek, hiszen nem 5 percenként jönnek elő és nem is egyszer tepert már le a földre, miközben rajtam kívűl még 30-an lehettünk, és így is egy eléggé hosszú fight volt). A másik pedig, hogy az úgy nevezett Jump Eventek-től én szabályosan megőrülök. Remélem a kamerába még belefognak nyúlni, mert eléggé bosszantó tud lenni, amikor egy torony oldalán ugrálok föl a kiálló gerendákon és a följebb lévő gerenda miatt teljes zoomot nyom a karakteremre, és nem is fordul, hiába forgatom csak akkor csinál valamit, amikor ellépek valamerre. Na már most ilyenkor szokott az lenni, hogy lepottyanok, hiszen semmit nem látok. De összességében nem tudok betelni a játékkal.

  34. Arijuen
    2012. augusztus 31. - 09:54

    Én a jumping puzzle-n nagyon meglepődtem, mikor láttam róla videókat, na mondom ez az amivel nem fogok foglalkozni, nincs hozzá türelmem. Aztán elkezdtem nyomni szép lassan a játékot, nem sietek mindent kiélvezek, és azt vettem észre hogy az első puzzle annyira tetszett, hogy képes voltam órákat pepecselni rajta és kerestem a következőket. Kellemes meglepetés volt. :)

  35. 2012. augusztus 31. - 10:07

    A legjobb dolog a játékban, hogy enged kalandozni. Nincsenek quest hubok (esetleg a szívecskékre rá lehet fogni ha nagyon akarjuk, de nem akarjuk…:)) és a területeken lévő visták, poi-k, eventek és rejtett barlangok mind azt sugallják, hogy igenis merjünk csatangolni arra amerre szeretnénk. Vistákat nagyon szeretem ha trükkösek és nem csak annyiból állnak, hogy kerüld meg a nagy hegyet és ott sétálj fel. Egy-két POItól mondjuk falra másztam amit csak a térkép másik feléről nyíló barlangból vagy teleport kapuval lehet elérni.
    Dungeonba még nem sikerült sajnos lejutni mert nem volt kedvem ücsörögni a dungeon előtt és area chatben csapatot szervezni.
    A kis Asura Engineeremet meg imádom. Csak a 3 Utility slot nem elég, hogy minden skilljét kiélvezd minden helyzetben mert 1-2 nélkül elég nehéz haladni és/vagy nagyon a szívemhez nőtt már most.
    Nagyon kíváncsi leszek mennyire marad meg ez a hangulat lvl80on, hogy nem fog monoton gombnyomkodássá válni az egész egy idő után és lesz mit csinálni akkor is a terület felfedezéseken kívül hiszen ez általában az ami meghatározza mennyire életképes egy MMORPG hosszútávon.

  36. Vik
    2012. augusztus 31. - 10:59

    Koko :
    megcsináltam…erre most nem enged be a login error 42re hivatkozva hogy nincs élrvényes accountom…mi a franc ez??

    Lehet, hogy megint gyengélkedik a beléptető rendszer.

  37. Vik
    2012. augusztus 31. - 11:03

    Próbálkozott már valaki 3D Vision használatával? Elvileg a játék teljes mértékben támogatja, de akárhányszor indítanám, “Unable to initialize 3D output. Please verify you have installed DirectX 9 and an updated video driver.” hibaüzenetet kapok. Az a bosszantó, hogy a béta óta már többször frissítettem videokártya meghajtót, és semmi változás ezen a téren.

    • Kompolti
      2012. augusztus 31. - 12:53

      Én próbáltam 1-2 perc erejéig és nagyon jó volt. Ha sikerül szereznem egy normális (karc és repedés mentes) 3D-s szemüveget, akkor csinálok egy hosszab próbát is. Csak városban próbáltam ott jó volt, de nem tudom harc közben zavaró lehet-e.

      • Vik
        2012. augusztus 31. - 19:14

        Kellett valamit állítgatnod telepítés után, vagy neked simán működik, nekem meg nem akar?

  38. McWolfy
    2012. augusztus 31. - 15:46

    némelyik event túl lassan, mások valóban túl gyorsan indulnak, ez egy timer beállítás.
    a wvw-ről meg csak annyit, hogy 20-30 varos összefogott és kitakarítottuk a hazai térképünket, egyetlen egyszer pattantunk le egy kapuról és az orb is megvan.
    ha nem játszik senki, valóban nem lehet nyerni 4X annyi ellennel szemben.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: