Advertisements
Kezdőoldal > Egyéb > 10től 11ig stressz teszt !! (2012.08.23)

10től 11ig stressz teszt !! (2012.08.23)

We will be conducting a Stress Test TODAY from 1:00 PM PDT to 2:00 PM PDT.

A teszt 20 perccel később indul, azaz 22:20-kor!

Mint ahogy fentebb is látjátok most egy csak 1 órás stressz teszt lesz vagyis este 10 órától 11-ig. Teamspeak 3 szerver továbbra is él lehet jönni, remélhetőleg kitolják megint 1-2 órával a tesztet. Ajánlott szerverünk még mindig a Whiteside Ridge és stressz tesztre továbbra is csak a pre-purchase-el rendelkezők jogosultak.

Update:

  • Reggeli stressz teszten minden karaktert töröltek, szóval kétlem, hogy vissza varázsolták őket.
  • Lutargosék szokásosan streamelnek.
  • Umbra gpu-s parancs elvileg FPS növekedést okoz. Parancsikon-ra jobb click-> tulajdonságok-> Cél után van valami ilyesmi: “C:\Guild Wars 2\Gw2.exe”. Na az után kell beírni szimplán, hogy:-umbra gpu. (Lehetséges, hogy már be van alapból kapcsolva az új updateek óta és ezzel csak kikapcsoljátok. )
Advertisements
Kategóriák:Egyéb
  1. 2012. augusztus 24. - 02:00

    Szerintem meg nagyon jó dolog a downed state. Olyan burst buildeket lehet összerakni, hogy pár mp alatt le lehet szedni bárkit. Annak ellenére támogatom a rendszert, hogy én is ilyen builddel játszom és ez nagyban megnehezíti a dolgomat.

    Én elhiszem, hogy szereted – miért ne szerethetnéd -, csak gondolj bele, hogy még 1v1-ben is sokszor annak kedvez, aki előbb meghal.

    Normális PvP-ben levered az ellenfelet, te nyertél, akkor is, ha 5 hp-d marat. Most a DoT spelleket hagyjuk, azzal semmi baj nincs, ha utána te is meghalsz, ha egyszer rádrakta azt a conditiont. Ilyen van. Most vegyük azt, hogy levered, nincs rajtad bleed, poison, stb, viszont kevés életed marad. Mi történik?

    Ő lefekszik, feltöltődik egész irreális HP-ra. Elkezd kövekkel dobálni, és mivel neked sem sok életed maradt, te is lefekszel. Neked is irreális hagasra töltődik az életed. Viszont – és itt jön a lényeg -, mivel ő előbb megfeküdt, előbb tudja rádnyomni a “hármas” skillt, ami számos class esetén brutálisat sebez. És most a self rally szintű, egészen humoros skilleket hagyjuk, meg az AoE CC-t is, mert az tényleg felfoghatatlan. Vegyük, hogy egyformák vagytok.

    Szóval ő előbb rádnyomja a sebző skilljét, mert ő feküdt meg előbb, és mivel 4 skillben nem sok taktika lehet, innentől ő áll nyerésre. Ő fog előbb kinyírni téged. És miért? Mert ő feküdt le előbb. Mi történik? Az nyeri a párbajt, aki elvesztette.

    Ez abszurd.

    • CoreT
      2012. augusztus 24. - 05:17

      mint mindennek, a downed statenek is van gyengepontja, és elég könnyen észrevehető. Indulj ki abból, hogy ö helyhez van kötve, simán menj/dodgeolj ki a rangeböl, állj be egy fal mögé ha kevés a hpd. ha van longbowod , lövöldözheted is vele, igy még gyógyitani se tud magán, ha nincs akkor várd meg mig elindul a regened (egy normál játékosé sokkal gyorsabb mint egy downedé) és amikor már több hpd van, simán túléled a hármas skilljét, és kivégezheted.

      Ugyanakkor, ha nincs kedved védekezni a downed state ellen, ki is használhatod amit irtál. Amikor nagyon szoros az ütközet taktikai megfontolásból hagyod, hogy leverjen az ellenfeled, , és mivel aki elöbb downedbe kerül, elönnyel indul, csak nyerhetsz.

  2. 2012. augusztus 24. - 02:11

    Bracus :

    És persze az se nagy tragédia, ha a burst buildedet nem egy hülye feature fékezi, hanem a másik játékos ügyessége. Erre számtalan lehetősége van:
    – CC
    – még gyorsabb burst, mint a tiéd
    – defense (endure pain és társai)
    – stealth
    – retaliaton
    – néhány class bitang módon tud gyógyítani

    Tudom, a burst buildekben általában van stun. Ez a nem burst buildekben is elérhető (a többi CC-ről nem beszélve). Mi lenne, ha nem a földön fekvés lenne a burst ellenszere, hanem az ügyesség, gyorsaság, okos build? Ne vedd magadra, nem neked mondom, csak utálom, hogy a legkedvesebb játékomat ekkora – nem írom le, milyen – ötlet szomorítja. Nyilván nem beszélnék ennyit róla, ha nem tetszene ennyire a játék, főleg a PvP. Az aknakereső hibáiról nem írok kommenteket.

    • miklya
      2012. augusztus 24. - 08:30

      retaliation* xD am meg elég bénák vagytok ha egy downstate-s ember nyír ki…. elementalistal stomp és mistform, vagy akármivel szerzel stability-t akkor nem fog cc-zni stomp közben. o_O full hp , vagy fél hp-ról meg csak nem ver le egy downstates.. xDDD

  3. j0k
    2012. augusztus 24. - 02:19

    Mage :
    Van néhány játék, ahol létezik olyan, hogy meghalsz a csapatodért. Példul Counter-Strike.

    A CS pont nem az a játék :D
    Ez a downed state viszont tényleg elég irritáló.

    • 2012. augusztus 24. - 03:18

      Oké, szinte minden játékban az a jó, ha életben maradsz. Az egyetlen biztos kivétel a Planescape: Torment.

      Ám olyan játékban, ahol nem gyógyulsz, és emellett jóval rövidebb lehet egy kör, 1-2 perc, bizonyos szerepek nagyobb kockázattal járnak a többinél. Hogy arcpirítóan leegyszerűsítsem, nem a “bombás” megy legelöl, mert akkor nehezebb lesz kivakarni a vértócsából a bombát.

      A CS nem a legjobb példa, bár a bomba ott is fontosabb, mint a kill. TDM-ben, Capture the Point játékban nem nagyon van értelme meghalni. Capture the flag-ben viszont igen, azért, hogy visszaszerezd a zászlótokat, alap, hogy öngyilkos leszel, ha kell. Beugrasz három ember közé, lezuhansz, stb., csak érj hozzá az elejtett zászlóhoz és ennyi. Vagy mész a csapattársad mögött, nyilván azért, hogy védd, és hogy felvedd a zászlót, ha kell, de azért is, hogy inkább téged lőjenek le hátulról, ne őt. Nyilván még jobb, ha téged se lőnek le, de múlhat azon a pont, hogy te “kaptad el” a rakétát helyette.

  4. Endrosz
    2012. augusztus 24. - 08:20

    Kezdesz meggyőzni erről downed-ügyről, Mage (a WvW ügyében soha, az nem lebutított PvP, hanem egy egészen másféle játék). Amit írtál a passzív 5 fős rez csapatról, az tényleg siralmas, azt már nem lehet érdemi PvP-nek nevezni. Eszembe jut egy hasonló TA csapat GW1-ből, csak rohangáltak körbe-körbe, és ha sikerült valakit leválasztani az ellenféltől, akkor KD-lockkal megpróbálták megölni, mielőtt védelmet kap. Szánalmas volt az is.

    Valós idejű játékkal sosem játszottam versenyszerűen, de stratégiai játékokkal igen, pl. Battletech-hel is. És ott is a versenyszervezők egyik állandó gondja volt, hogy hogyan csináljunk olyan pályákat, szabályokat, ahol nem a passzív játék a nyerő (állnak a Mechek fedezékben, és csak lőnek), hanem a merész, okos támadó játékot jutalmazza.

    • hopp
      2012. augusztus 24. - 12:18

      Én már többször mondtam, hogy a downed state PVP-ben max úgy lenne jó, ha csak a 4-es skill lenne, és a mostani healelésen felül annyi pluszt adna, hogy ha aktív a skill, akkor sokkal gyorsabban tudnának felkelteni a társak. A mostani formájában a downed state nagyon gáz PVP-ben.

    • Ash
      2012. augusztus 24. - 12:30

      Hm. Meggyőztek arról, hogy egy 3 pontból álló dominancia stílusú térképen imba az amikor egy idióta 5 fős csapat csak 1 ponton áll és 2 másik pontot szabadon hagy… vajon ki nyer. Meg mikor 1 ember 5 ellenel szemben a downed state miatt tehetetlen. Abban mi is a probléma, a játék erősen épül arra, hogy segítsük elesett társainkat. 1v2 mikor egyet leterítesz, ugyan idegesítő, hogy a másik megmenti az életét, de ez nem ok arra, hogy a mechanizmust megváltoztassák. 5v5 ütközetre kíváncsi lettem volna. Egy 5v1 szituációban annyira nem dühítő, ez odaérkezéskor már egyértelmű, itt nem nagyon ölök le senkit. Más játékokban is tömegével előfordul ez ctf és egyéb mapokon, csak kicsit másképp ez a passzív tendencia.

      Egy passzív 5fős csapat, nem igazán szerez érdembeli győzelmeket szerintem. Arra jó, hogy ne haljon meg senki, de arra nem, hogy győzelmet arass.

      Am a burst buildek elég keményen oda tudnak vágni egy passzív csoportnak. Elég frusztráló az is, mikor cd-k után 2-5 sec alatt elterítenek. Ezért is lennék kíváncsi az 5 passzival szembeni csapat eredményére… ugyan buildek kérdése is stb, de kifárasztható az ellenfél aki csak védekezik, ugyan nem első ráugrásra születik meg az eredmény, hanem 2-3 oda-vissza után.

      Szerintem még idő kell és tapasztalat, ki lehet játszani minden taktikát egy másikkal. Valószínűleg ez az 5 passzív ember kijátszható ütközetben is, csak nem a csak ütök és ütök taktikára kell építeni, meg nem 1v5 helyzetre. Azonfelül, 5v5-ben 5 ember egy ponton, elvetélt ötlet szerintem. Dominancia okán a másik 2 pontot uraló csapat nyer.

      Mikor 5v1 ellen elkezdtél harcolni, nem is gondoltál rá, hogy valószínűleg művészet lenne kivégezned bárkit is, előre tudtad, hogy 1x csak downed statebe kerül. Ez egy kicsit véres hozzá állás a csak azért is kinyírok egyet, de fránya downed miatt lehetetlen.

      • Ash
        2012. augusztus 24. - 12:59

        Annyit fűznék még hozzá, a downed állapot skilljeit kellene viszont balanceolni, főleg eltérő kasztoknál igen csak szemet szúrnak a különbségek, van aki remek mód képes túlélni, van aki a földre kerülve szinte tehetetlen, esetleg pl. maga elé kötözi az ellent…

        Ad downedes példáddal találkoztam már, nem tudom, számomra annyi, ha 1 sec-el késöbb fekszek le, van annyi előnyöm, hogy általában még ráütöttem kivégzés előtt, általában a heal megszakítása miatt mindig valami sebzést gyorsan beletolok. És később elfekvő ként mindig én nyertem. Legfeljebb például ele elmenekült egy biztos helyre, de én is felkeltem és akkor már másképp történtek a dolgok. Sokat tesz az, hogy rádobsz az elfekvőre még egy konkrét skillt, főleg ha esetleg még condit is kap miatta. Hátrányban lesz még inkább. Ez is egy elem amit be lehet vetni esetleg.

        Ha pedig szinte egyszerre fekszetek el, akkor meg mehet a kőhajító verseny. Még ott is van pár lehetőség.

        Inkább tényleg csak a downed abilitykat kellen egymás mellé hozni. A párbaj am folytatódik a földön is.

      • 2012. augusztus 24. - 14:46

        “Hm. Meggyőztek arról, hogy egy 3 pontból álló dominancia stílusú térképen imba az amikor egy idióta 5 fős csapat csak 1 ponton áll és 2 másik pontot szabadon hagy… vajon ki nyer.”

        Igen, ha idióta 5 fős team. Itt nem idióta teamről, hanem idegesítő, unalmas, túl hatékony zerg buildről van szó, ami a downed state miatt működik.

        Egy értelmesnek tűnő (sajnos NA regiós) PvP guild tesztelte mindkét oldalt (ilyen team ellen játszani, és ilyen teammel játszani), és szerintük a power rez team nyer.

        Egyrészt, a kill is ad pontot, na most, a power rez teamből valójában senki nem hal meg (szinte), ők viszont kivéreztetik a burst vagy egyéb ellenfelet, tehát ők kapnak pontot ezért is. Nem keveset. Másrészt nem egy ponton állnak, csak együtt mozognak. Mivel ők nem halnak meg, nem esik ki nekik szinte semmi idő (feltámasztás 1-2 másodperc). Az ellenfél játékosai viszont végigcsinálják a hosszú haláltusát, és utána még jön egy szintén nem rövid várakozás a respawra. Erre el tud menni majdnem egy perc, ha a még a buszra is várnod kell. (A halál utáni futkorászásra mondom).

        Az ötfős csapat addig gond nélkül átmászik a többi pontra.

        Ezzel nem az a baj, hogy van olyan 5 fős team build, amit csak 5-en lehet leverni. Alapvetően az a normális, hogy ki van egyensúlyozva a játék, és 5 ellen 5-en érdemes menni. Az a baj, hogy 5v5-ben sem nagyon lehet mit kezdeni velük, és nem ezért, mert félistenek (=koreaiak) ellen játszol, hanem mert a guardian+warrior, esetleg 2 guardian 2 warrior 1 necro team, ha jól csinálja, mindig felkel.

        A másik dolog, hogy lehet mondani, hogy teamplay, ettől még a világ egyik legjobb érzése 1v2-ben nyerni, és ezt nem túl szép dolog elvenni a játékostól. Igen, most sem lehetetlen, néha sikerült, de például tegnap is leütöttem egy mesmert, utána egy warriort, ott feküdtek ketten a földön, próbáltam a mesmert ütni, hogy ne gyógyuljon fel, és vártam, hogy futkározhassak a self rally warrior elől. Szerinted ki halt meg a végén?

    • 2012. augusztus 24. - 14:34

      Ha ilyet mondtam volna a WvW-re, rosszul fejeztem ki magamat. Valami olyat szerettem volna, hogy átmenet a PvP és a PvE között. Ha lesz időm, biztos fogok játszani. Mivel szeretek nyerni, megvárom a 80-as szintet, mert oda PvE tárgyakkal és traitekkel mész, ha jól láttam.

      A béták alatt erre nem volt idő.

      Biztos jó érzés lehet bevenni egy várat, lehet, hogy találkozunk majd a harcmezőn.

  5. 2012. augusztus 24. - 08:57

    Endrosz :
    Eszembe jut egy hasonló TA csapat GW1-ből, csak rohangáltak körbe-körbe, és ha sikerült valakit leválasztani az ellenféltől, akkor KD-lockkal megpróbálták megölni, mielőtt védelmet kap. Szánalmas volt az is.

    En ugyan nem PvPztem de a fent leirt viselkedes a valo eletben a normalis, az osszes csoportban vadaszo ragadozo igy teszi, valoszinuleg csak igy maradhattak fent :D

  6. SaGaIn
    2012. augusztus 24. - 11:27

    Mage látom nagyon vágod a pvp dolgokat. Te variance tag leszel vagy valami külön pvp guild?
    Másik kérdés hogy amit itt likeltél képen cuccokat azt csak Spvp ven használhatod ugye? vagy máshol is? és ha visszamész pve-z ni akkor ezek a cuccaid hol tárolódnak? vagy foglalja a helyet az inventorydban? Szivesen dumálnék veled valahol valahol ts en vagy nem tudom mert egyelőre nagyon nem látok bele a build meg pvp dolgokba és szeretnék egy kis útmutatást hogymerre hány óra.

    • ozwald
      2012. augusztus 24. - 13:58

      Igen ez engem is érdekelne főleg azért mert én komolyan szeretném űzni a pvp részét a játéknak úgy hogy aki komolyabb pvp-snek (tournament!!) érzi magát az legyen oly kedves és írjon választ hogy melyik szerverre tart !

    • 2012. augusztus 24. - 14:30

      Igen, ezek csak sPvP-hez vannak.

      Azt hiszem, hogy ami rajtad van, az nem foglal külön helyet, rajtad marad, ha átmész PvE-be, csak nem azt látod, hanem a PvE armort. Ami nincs rajtad, az foglal helyet, azokat viszont be tudod tenni a PvP item ládáidba, ahol minden egyedi tárgynak külön helye van, és collection, tehát ugyanazt a kardot be tudod tenni többször is. Fogalmam sincs, hogy ha több, egyforma tárgyat teszel be, akkor a rajtuk lévő sigilekkel és a rúnákkal mi történik. Amíg ezeket ingyen vásárolod, nagy baj nem lehet.

      Még nem tudom, hova jelentkezem, attól függ, mennyit fogok játszani. Szeretem a random teamet, mert egyrészt olyan, mint a kaszinó, néha nagyon jó csapatot kapsz, néha nagyon bénát, ez is izgalmas. És akkor olyan builddel mész, amivel akarsz. Másrészt, ha random teammel játszol, senki nem liheg a füledbe harc közben, legfeljebb, ha bekapcsolva hagytad a böngészőben a redtube.com-ot.

  7. 2012. augusztus 24. - 14:53

    szelszava :

    Endrosz :
    Eszembe jut egy hasonló TA csapat GW1-ből, csak rohangáltak körbe-körbe, és ha sikerült valakit leválasztani az ellenféltől, akkor KD-lockkal megpróbálták megölni, mielőtt védelmet kap. Szánalmas volt az is.

    En ugyan nem PvPztem de a fent leirt viselkedes a valo eletben a normalis, az osszes csoportban vadaszo ragadozo igy teszi, valoszinuleg csak igy maradhattak fent :D

    Ez nagy igazság. Ha nem teszel ellene semmit, valóban ilyen evolúciós lesz minden PvP (gyáva zergelés), vajon ez játékban jó? Kell a játéknak a valóságot másolnia? Hányan járnak az utcán scepterrel? Az se reális, hogy ilyen lila fénycsóvákat lősz.

    A Volt egyszer egy vadnyugat végén a két főhős percekig áll egymással szemben a gyilkos lövés előtt. Közben leveszik a kabátjukat, arrébb mennek. Egyik sem akkor lő, amikor a másik épp a ruháját igazítja, vagy akkor, amikor ő teszi ugyanezt. Egyik sem ugrik fedezékbe. Felkészülnek, néznek, és utána küzdenek.

    Idili? Igen.

    Reális? Nem. A 95% nem így csinálná a valóságban. Fedezékbe ugrana, homokot szórna, hívná a haverokat.

    Szeretjük ezt a jelenetet? Igen. Mert szép, hősies, pátoszos. Mert valódi férfiak néznek egymással farkasszemet. Méltósággal küzdenek.

    Lehet olyan játékot készíteni, amelyik legalább részben hasonlóra ösztönöz? Igen.

    Ennyi. Ezért nem kell downed state.

    • MaDFoX
      2012. augusztus 24. - 15:14

      Az egy másik világ volt, voltak High Noon párbajok is és voltak patkány módra hátbaszúrások is. Esetleg olvass el egy párbajkódexet, meg fogsz lepődni. Azok ott urak voltak hozzánk képest… Gentlemanok!

    • Bracus
      2012. augusztus 24. - 15:51

      Úgy érzem le kell szögeznem, hogy nincs semmi bajom a véleményeddel vagy a személyeddel, szimplán csak nem értünk egyet. Azért neked írom a választ, mert te képviseled itt a legjobban a “downed state ellenes oldalt”.

      Amit írtam, hogy pár másodperc alatt simán ki lehet nyírni SZINTE bárkit a megfelelő builddel, azt nem videokból, elméleti buildekből van, hanem saját tapasztalat. Mivel thiefről beszélünk, nem okoz gondot a célzott támadás kivédése kivégzés alatt ( stealth alatt is ki lehet végezni ).

      Csak thieffel játszottam, így ezt erre a profra tudom alapozni. Rengeteg spvp-t és tpvp-t toltam mind3 béta hétvégén és 1 kivételével minden stressz teszten.

      Sajnos, vagy “working as intended”, thieffel olyan buildet(eket) lehet létrehozni, hogy ha elég gyors a reakciód, akkor egy helyben maradással ( az ellenfél háta mögött ) akkora burst-öt lehet tolni pillanatok alatt úgy, hogy meg se tud mozdulni a legtöbb build-profession kombóval rendelkező játékos, hogy ihaj. Ha gondolod, leírom az általam használt folyamatot.

      Szerintem az ilyen, és ehhez hasonló buildek miatt van berakva a downed state, mint alternatíva.

      Nem tartom magam egyáltalán pro játékosnak és tapasztaltnak sem ( ennyi idő és ennyi skill/trait változtatás miatt főleg nem, mint amit Anet végbevitt 1 hónap alatt ), de igyekeztem kipróbálni mindent, amit tudtam e rövid idő alatt.

      Aztán ki tudja… Lehet, hogy egyszer megváltozik majd a véleményem, bár ahhoz nagyon bele kell nyúlniuk 1-2 dologba thieffel vagy a rendszerrel kapcsolatban.

      • MaDFoX
        2012. augusztus 24. - 16:15

        Hoppszi… :) Eddig nem is tudom szóltam-e bele downed dologba nemhogy kiérdemeljem a “te képviseled itt a legjobban a “downed state ellenes oldalt”” :D Pláne hogy akárki akármit mond nekem tetszik a DS :D Sőt minnél több gondot okoz a Pr0-knak annál jobban ;D PvP-n nagyjából le szoktam tojni a fetrengőket (WvW-n mindenkinek elvágom a torkát), megy rájuk az AOE es elhallgatnak hamar (sokkal több idő szurkálni őket)… ÉS sosem voltam egyedül, akármennyire taktikus is az… :D

      • Bracus
        2012. augusztus 24. - 16:24

        Nem a te posztod alatti “válasz” gombra kattintottam, hanem mage-ére kedves MaDFoX :) Ha nem így lett volna, akkor egy bekezdéssel bejjebb került volna. Most viszont már nincs “válasz” gomb a tiéd alatt így ugyanabba a vonalba kerül ez

      • MaDFoX
        2012. augusztus 24. - 16:36

        Ahhha! KK! :) Útálom a WP-t… :s
        DE! :D “kedves MaDFoX” :D LÁTJÁTOK?!! :)

  8. 2012. augusztus 24. - 15:07

    Mage :
    Ennyi. Ezért nem kell downed state.

    Viszont hany filmben gyoz a HOS ugy hogy foldre kerult, a gaz ellen kivegzesre keszul, hosunk pedig mondjuk hasbaszurja :)

  9. Ash
    2012. augusztus 24. - 16:12

    De a downed penalty max 4x enged földre esni, aztán pedig meghal az illető. Talán tournamentben nagyobb balancet okozna ha maximum egyszer kerülsz a földre. Utána azonnali halál. Igen, így a gond, hogy ötödik alkalom az mikor meghal azonnal a karakter. 1 perc a minden debuff időtartama.

    http://wiki.guildwars2.com/wiki/Downed

    De még ez a csapat is kijátszható, hülyén veszi ki magát, de folyamat kerülni kell a harcot velük. pl 2-2 ember tart 1-1 pontot, az ötödik ember meg megfigyeli az 5 fős betondarab mozgását, mikor elindulnak valahova, azonnal szólni az adott irányba lévő csapatnak, hogy helyet lehet cserélni az 5 ellenel és átvenni azon a ponton az uralmat, az előzőt pedig átengedni. De ez random csapattal nehezen megvalósítható… nincs szervezettség stb… Bár igen, elég szánalmasan veszi ki magát a folyamatos meghátrálás, de a tournamentet megnyeritek, avagy az 5 fős defenzív csapat kudarcot vall. Az, hogy random csapattal, szervezetlenül játszotok, egyértelmű, hogy nagy az esély a vesztésre, egy “premade” a szervezettsége okán mindig is előnyösebb tud lenni egy random teamnél, főleg, ha összehangoltak is.

    Amennyiben random csapattal mész, olyan mint a kaszinó. (mint említetted) Vedd úgy, hogy a bank vitt mindent az általad említett példában. Kezdem erősen kétleni, hogy tényleg tehetséges pvp guild panaszait hoztad fel. Mert akkor a fent említett dolgokat rögtön át kellett volna látniuk és lereagálniuk. Utána, persze fórumon megemlíthetnék, hogy szánalmas ez a elkerülős taktika. De láthatnák az emberek, hogy megvan az ellenszere, aztán lehetne mérlegelni. Hisz egy ostoba együtt mozgó 5 fős csapat. Csak futtatni kell őket, hogy pofára essenek.

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: