Reklámok

Massively interjú Kristennel

2010. szeptember 30. Hozzászólás Go to comments

Armor-fanatikusok egyesüljetek! Korábban a PAX-on kaptunk egy viszonylag kis ízelítőt a GW2 festék rendszeréről, ami elég izgalmas volt azok számára, akik imádják, ha jól néz ki a GW-s karakterük.

Finoman szólva is lenyűgöző volt -a fizikai festéküveg megszűnik és a különböző színek száma több, mint 100- de annyit értek el ezzel, hogy többet akartunk tudni. A karakter művész Kristen Perryt dicséri ez az új rendszer, és ő örömmel tervezte meg. A GW2 festésének szépsége vonzó lesz azok számára, akik nem akarnak éveket eltölteni a festékek kombinációinak kikísérletezésével, hogy elérjék a tökéletes megjelenést.

Kristen kirakott egy vadiúj posztot az Anet blogra, amiben kitér a GW2 festék rendszerének minden részletére. A bejegyzés legnagyobb része azzal foglalkozik, hogy már nem lehet keverni a színeket, mint a GW1-ben. De ne izgulj! Kristen csodálatosan elmagyarázza, hogy az új rendszer miért lesz sokkal jobb.

További bónuszként van valami kis extra a számotokra. Kristen volt olyan kedves, és adott nekünk egy exkluzív interjút egy kicsit több infóval, és egy exkluzív screenshot-ot is hogy kiemelje az új rendszer fontos részleteit.

BAMM... ez a kedvencem :)

Kövesd a folytatásban, mit is mondott Kristen az új rendszerről.

Massively: A negyedik festhető rész hozzáadása elég izgalmas, mert még nagyobb rugalmasságot biztosít a nagyobb darabokon. Vannak olyan apróbb darabok, amiken kevesebb ilyen rész lesz? A példa, amit a kesztyűvel kapcsolatban mondtál jó volt- úgy tűnik, nehéz lesz egy kesztyűt három különböző színre festeni.

Kristen Perry: Nagyjából minden darabnak megvan a lehetősége, hogy kevesebb részt lehessen befesteni rajta. A részek kiosztásának fő célja az, hogy esztétikus és jelentős részekre tördeljük a darabokat. Ez nagyon természetes választási lehetőségeket ad, így nem kell a játékosnak kompromisszumot kötnie ha egy maszkot akar olyan valósághűre festeni ahogy csak tud. Az igaz, hogy vannak darabok, amikre kevesebb rész is elég lett volna. A kisebb részletességű darabok (mint egy öreg, csatos bőrcsizma; egy maszk vagy egy egyszerű nadrág) kevesebb, mint három részre jogosult. Még egyszer, az elsődleges célunk, hogy szép legyen, bárhogy is érjük el ezt.

Úgy hangzik, te legalább annyi örömöd leled ebben, mint a játékosok fogják a játékban. Tervezed a festék rendszer finomítását és/vagy kiterjesztését a játékosok visszajelzései alapján, mint pl. az új festhető anyagok, miután elindult a játék?

Tekintettel arra, hogy mekkora a festék színek végső száma, ha van egy hihetetlen (neato mosquito= awesome o.O) szín ami nincs a mixek között, nem értem miért ne adhatnánk hozzá. Csak és kizárólag egyetlen kivétel van, ha az új színek már összességében a palettán vannak. Ha éppen hogy látszik az árnyékok között a különbség mert az árnyalatok olyan közel vannak, akkor ez csak kis ok lenne az új szín hozzáadására. Ahogy említettem már, remélem, hogy az indulás előtt befejezzük ezeket a hiányosságokat, szóval nem kellenek majd további tónusok. Azonban ha van egy újonnan felfedezett szín, ami mindenféleképpen kell nekünk, megtaláljuk a módját, hogy betegyük a játékba.

Végezetül, melyik a kedvenc részed az új rendszerből?

Lehet, hogy ez giccses, de amit igazán imádok az az, hogy igazán természetes fémes színeket tudok alkotni. Nagyon sokszor a megnevezett fémekhez a festék rendszer elég közelítő árnyalatot ad, de az eredmény általában inkább műanyagnak vagy színezettnek hat. Bármely rendszerben nehéz az egyensúlyt megtalálni, egyrészt a megfelelő anyag fémes hatásához ugye fényesség/csillogás kell- ami a festék birodalmán kívül esik. Másrészt ahhoz, hogy a fém fémnek hasson, ezeket is kontrollálni kell: színárnyalat, színtelítettség, fényesség, fényerő… és különösen a kontraszt. A kontraszt a legfontosabb, amivel be lehet mutatni a különbséget az acél és az ón között, például. Ennek a rugalmasságnak köszönhetően bármit meg tudok csinálni az óntól az aranyig, wolfram-, vas-, ezüst-grafit, puskacső és még több és több! Igazi fémek! Annyira elégedett vagyok. ;)

Köszönjük, Kristen!

Eredeti cikk erre van.

Reklámok
  1. aerodon
    2010. szeptember 30. - 10:50

    Még annyit hozzáfűznék, hogy amit a kommentekben olvastam, nagyon pozitív, ugyanúgy mint itt nálunk. Csak azért mondom, mert a KillTenRatsen is megjelent egy összegzés/vélemény a blog posztról, és ott pl. elég vegyes volt a fogadtatása az új rendszernek… Néhány órán belül lefordítom azt is, de most más dolgom van:)

  2. Chucky
    2010. szeptember 30. - 10:56

    Ez igen köszi a fordítást. Sokat már nem tudott kérdezni a srác, eléggé ki lett a téma vesézve. és mégis! :) Nagyon jók a képek csak tudnám milyen kaszt akar ez lenni, eddigi 4 biztos nem. Talán a ranger a toll miatt, de amúgy meg nem rangeres. Hát majd kiderül mindenesetre nem csúnya a ruha az fix.

    • Exile
      2010. szeptember 30. - 13:57

      Szerintem egyik kaszt sem. Tudomásom szerint a Gw2-ben már lesznek olyan armor-ok is amik nem kaszthoz kötöttek.

    • aerodon
      2010. szeptember 30. - 14:22

      Ha letakarom a fejeket, én simán bele tudok képzelni néhány tőrt a figurák markába..Hmm?

  3. Batya
    2010. szeptember 30. - 11:40

    Köszi a fordítást, kérhetnénk tőle még ilyen fotókat.

  4. aerodon
    2010. szeptember 30. - 14:19

    Most nézem a Kristenes képet, kicsit gyanús… “E.T telefonieren zu hause”?

    • Fishbone
      2010. szeptember 30. - 14:45

      Lol! Ez jó! :D

  5. Kusaha
    2010. szeptember 30. - 15:04

    Nem beszólni akarok félre ne értsétek csak találtam egy hibát azt irtad hogy “Végezetül, melyik a kedven részed az új rendszerből?” szerintem lemaradt egy c a kedvenc végéről.

    • Chucky
      2010. szeptember 30. - 15:40

      Neked ez szakmai ártalom lehet tuti tanár vagy(vagy leszel), hogy javítasz :D Nem bírtam nem szó nélkül hagyni, bocs :D Tudod mire vonatkozott a kérdés, tudod mi a válasz, vagy olyan okos, hogy felismered, mert intuitív módon megérzed, hogy mi lenne az a hiányzó láncszem. Tudja a fordító magáról, hogy lehetnek benne hibák, senki nem lektorálja nem is cél. Ez csak szőrszálhasogatás amikor valaki ilyet beszól. Ez 1 apró blog azonos érdeklődésű embereknél ne kötözködjünk, a szőlőt kell kötözni nem ezt :P Szerintem, a hozzászólok 90 %-ában találnál hibát, mert mindenki lopva az idejéből idejön hozzászólni anélkül, hogy átolvasná mit is írt, csak, hogy a hibákat javítsa. Ez itt nem az álljunk meg 1 szóra :D Azóta javul az én helyesírásom is mióta a google chrome-ra felraktam a magyar helyesírás-ellenőrzőt és itt is ebben a textbox-ban is aláhúzza mi a bibis és csak visszalépek javítani ^^

      1 szónak is száz a vége ez kritika és nem építő jellegű, ne vegyük el ilyenekkel a fordítóink kedvét! Nekem speciel nagyon sokat segítenek ezzel az oldallal és toleráns vagyok. Konkrétan leszarom ^-^ a helyesírási hibákat az élvezeti értékén nem csökkent én átélem amit fordítanak, és az élmény része érdekel csak.

      Annó mikor a végigjátszásokat írtam piszok jól esett mikor fikázták, hogy nem tudok helyesen írni. Azt bezzeg már kevesebben köszönték meg, hogy napokat heteket töltöttem esetleg 1-1 főszál végigjátszásával és megvizsgálásával, és kerekedett belőle a help.

      Szóval köszi a fordítást, nagyon jók vagytok csak így tovább hajrá!

      • aerodon
        2010. szeptember 30. - 15:50

        A dicséretért köszi, viszont egy dologban nem feltétlenül értek egyet veled Chucky. Ha valaki észrevesz egy hibát, inkább megköszönöm neki, és kijavítom, mert ezzel mégiscsak az oldal színvonalát emeljük. Senki sem szeret olyan dolgokat olvasni, amik bántják a szemét, és ha esetleg új -talán a jövőben állandó- olvasó téved az oldalra, akkor nekünk az a legjobb, ha azt látja, hogy színvonalas, igényes fordításokat olvashat amin érzi, hogy foglalkozott vele a fordító.
        Köszi Kusaha, javítom a hibát!

  6. Chucky
    2010. szeptember 30. - 16:49

    Az 1 c betűn akadtam ki, ez nem egy félrefordítás. Elfogadom az érvedet. Bocsánat az indulatosságért.

    Ha már lúd akkor legyen kövér:) A chat szobához hasonlóan nem csináltok 1 hibák az oldalon részt és akkor nem rontja el az élmény részét a hibák írása a hozzászólások részben, és mindenki jól jár :)

    • aerodon
      2010. szeptember 30. - 17:07

      Ez Fűben területe, majd ő elbírálja, de szerintem se rossz ötlet:)

  7. Shiro Tagachi
    2010. szeptember 30. - 17:48

    Jó a cikk nagyon melleseleg örülök h egy ien jó bőr fiatal csaj dolgozik rajta, nem vmi kiöregedett szottyat izé.:D:D:D:D

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: